Pepe Jeans, legendární britská značka denimové módy nám před časem oznámila skvělou zprávu - Dua Lipa, jedna z nejúspěšnějších hudebních umělkyň a stylových ikon své generace, je tváří jejich nové kolekce a září v kampani pro jaro a léto 2019, kterou nafotil David Sims.
Samotná kampaň je oslavou tradice Pepe Jeans, která byla jednou z prvních britských značek, která v roce 1973 přinesla do světa denimu odlišný módní pohled. Svěží a nenuceně sebejistá Dua Lipa předvádí na černobílých fotografiích řadu klasických denimových kousků. V kampani i v samotné kolekci převažuje důraz na sílu, přirozenou krásu a nadčasové kouzlo denimu.
Ve svých 23 letech Dua Lipa dobývá hudební svět a pro miliony svých fanoušků se stala módní ikonou. Poté, co v roce 2017 vydala své debutové album ‘Dua Lipa’, se zapsala do historie, když byla nominována v pěti kategoriích udílení cen britské populární hudby Brit Awards 2018 – stala se tak první ženou, která získala tolik nominací. Byla jí udělena cena pro ‘Nejlepší britskou sólovou interpretku’ a pro ‘Britský objev roku’. V posledních dvou letech je Dua Lipa také nejvíce streamovanou interpretkou na světě. Pokračuje v lámání rekordů — hudební video k jejímu hitu ‘New Rules“, písně na podporu posílení postavení žen, zaznamenalo více než miliardu shlédnutí na YouTube, čímž se stala nejmladší interpretkou, která tohoto počtu dosáhla. Duet ‘One Kiss’, který nazpívala s Calvinem Harrisem, se stal nejprodávanějším singlem ve Spojeném království v roce 2018 a po celém světě prodala přes 40 milionů singlů a více než 3,4 milionů alb. Z dalších ocenění získala Dua Lipa dvě ceny Grammy, a to v kategoriích „Nejlepší nový umělec“ a „Nejlepší taneční nahrávka“ díky spolupráci s duem Silk City na jejich velkém hitu „Electricity“ v 61. ročníku udílení cen Grammy a další cenu Brit Award v kategorii „Nejlepší britský singl“ za píseň „One Kiss“ s Calvinem Harrisem na udílení cen britské populární hudby Brit Awards 2019.
„Dua Lipa je jednou z nejrychleji stoupajících světových hvězd a má styl, který se perfektně hodí k DNA značky Pepe Jeans“ říká Mark Blenkinsop, marketingový ředitel. „Tato spolupráce znamená pro značku Pepe Jeans nový milník, očekáváme posílení přítomnosti značky v Evropě a hledáme strategický růst na nových trzích, rok 2019 slibuje, že bude pro Duu Lipu i pro Pepe Jeans vzrušující, jelikož vyhlásíme několik iniciativ, které nadchnou a zaujmou zákazníky a B2B zákazníky”
Dua Lipa s fotografem Benediktem Renčem
Úvodní kampaň nafotil David Sims, britský fotograf, který začínal svou kariéru fotografováním hudebních ikon jako David Bowie, skupina Nirvana, Björk a Courtney Love a pracoval pro módní časopisy včetně Vogue, The Face a i-D. Sims již dříve nafotil Dariu Werbowy a Ashtona Kutchera pro kampaň Pepe Jeans v roce 2005, a připojil se tak k řadě vynikajících fotografů, kteří pro značku pracovali, mezi nimi jsou Steven Meisel, Bruce Weber, Steven Klein a Mario Sorrenti. Díky své londýnské moderní vizi krásy a stylu byl fotograf perfektní volbou pro práci s Duou Lipou a značka Pepe Jeans s potěšením navázala na minulou spolupráci s Davidem Simsem.
Exkluzivní materiál pro vás připravujeme do dubnového vydání magazínu ELLE. Těšíte se?