APART
Značka APART odhaluje ty největší šperkařské trendy letošního léta! V této sezóně stojí za to věnovat pozornost kouskům, které jsou stylové a nadčasové zároveň.
Hrajte s s barvami: Šperky s barevnými kameny jsou na léto ideální, protože právě nyní máme náladu na odvážnější a barevnější styling. Nic nevypadá lépe , než sluneční svit odrážející barevné kamínky na svůdně opálené pokožce.
Rozkvetlé šperky: Příroda je plná nádherných květů, zařaďte také vy květiny do vašeho šatníku! Šperky s květinovým motivem jsou osvědčeným ženským trendem. Koneckonců, každá z nás miluje květiny ve všech jejích podobách.
Minimalismus: Jemné a decentní šperky jsou klasikou, která nikdy nevyjde z módy. Perfektní, každodenní a neformální doplněk do práce nebo do školy.
Jak se jmenuješ? Nechte se inspirovat ikonickým vzhledem Carrie Bradshaw a noste vždy s sebou originální náhrdelník se svým jménem. Pokud dáváte přednost diskrétnějším šperkům, Apart nabízí široký výběr módních šperkových písmen - od minimalistického stylu až po písmena ve stylu vintage.
TIFFANY & CO.
Značka Tiffany & Co. odhaluje nové světové ambasadorky: Anyu Taylor-Joy, Eileen Gu a Tracee Ellis Ross. Spuštěním nové kreativní vize legendárního klenotnického domu se ambasadorky představily v kampani Tiffany T1 s názvem „Ukaž mi T“ (Give Me the T).
„Miluji šperky, které mají symboliku,“ svěřuje se Anya Taylor-Joy. „Mám ráda, když pro mě šperky něco znamenají. Nemusí nevyhnutelně znamenat něco pro někoho dalšího, ale zbožňuji, když se podívám na své prsty a vidím v nich příběh.“
Jde o uvedení slavné kolekce Tiffany prostřednictvím minimalistického a současného pohledu. Taylor-Joy, Gu a Ross září ve třech medailonech soustředěných kolem písmene T. Kampaň natáčel Mario Sorrenti v New York City a zdůrazňuje v ní formu designu, oslnivé pavé diamanty a sofistikované zpracování kolekce Tiffany T1. Zatímco příběh této kolekce se soustředí na vnitřní sílu a individualitu, během posledního roku se nabídka rozšířila o nové styly náramků, náušnic a náhrdelníků i nové iterace z 18karátového bílého zlata. V nové kampani „Ukaž mi T“ (Give Me the T) vrství Taylor-Joy, Gu a Ross nové designy s jinými zajímavými kousky z kolekce T1 — jako je oslnivý náhrdelník T1 s přibližně 250 kulatými brilianty a diamanty tvaru baguette, celkem o 13 karátech. Takto představuje značka, jak kolekce dokáže vytvářet příležitosti k projevení vlastní identity.
CARTIER
Proslulé italské jezero Como, které je považováno za jedno z nejkrásnějších alpských jezer, si francouzský dům Cartier vybral pro představení nové kolekce vysokého šperkařství probouzející všechny smysly Sixième Sens par Cartier.
V podvečerních paprscích letního slunce byla kolekce poprvé ukázána světu během slavnostního večera v hotelu Il Sereno Lago di Como, ležícím na samotném břehu jezera. Cartier si okolí Coma vybral jako místo znovuzrození pro jeho nádhernou krajinu, bohatou minulost a nekonečnou inspiraci. Kolekce Sixième Sens par Cartier zosobňuje oduševnělost, která je typická pro šperky vysokého šperkařství. Je dokonalým spojením precizního uměleckého zpracování a schopnosti vyvolávat i ty nejhlouběji ukryté emoce, zachycené mezi překvapením a úžasem. Pohled na třpytivé, působivě elektrizující drahokamy je upoután a ztracen v hlubinách tisíce let starých kamenů, které přivolávají vůně vzdálených rájů a probouzejí ty nejživější emoce.
Vysoké šperkařství evokuje, podobně jako Como, pocit věčnosti a hotel Il Sereno Lago di Como se svojí intimní atmosférou plně respektuje místní přírodní a historické okolí tak, aby bylo obojí zachováno i pro další generace. Hotel byl nedávno kompletně zrekonstruován v moderním stylu španělskou architektkou a designérkou Patricií Urquiola. Ta se podepsala také pod scénografii večera, která byla uměleckým spojením architektury a vysokého šperkařství.
BVLGARI
Značka Bvlgari bude stát v čele boje proti onemocnění COVID-19 tak dlouho, dokud to bude potřeba. Římský klenotnický dům tak činí od samého počátku a nabízí okamžitou a specifickou pomoc s cílem minimalizovat dopady pandemie. Aktuálně přichází s významným finančním darem pro organizaci Save the Children, kterým pomůže čelit devastujícím následkům, které má COVID-19 v Indii.
Od začátku stavu ohrožení přicházely z této země děsivé zprávy. Průměrné denní přírůstky nakažených dramaticky vzrostly z počtu 15 až 20.000 případů v březnu na více než 200.000 nakažených denně v půlce dubna. Problémy v podobě prudkého šíření nákazy a počtu osob vyžadujících dodatečnou léčbu kyslíkem kompletně ohromily indický zdravotnický systém, především v městech s velmi vysokou hustotou osídlení. A aby toho nebylo málo, ve srovnání s první vlnou vzrostl také počet nakažených mezi dětmi. Každý jedinec z této smutné statistiky představuje osobu, která je milována svou rodinou a doufá v lepší budoucnost.
Součástí plánu pomoci je zajištění zásobení základními zdravotnickými potřebami a přístroji, jako jsou koncentrátory kyslíku, kyslíkové lahve, inhalační přístroje, testovací sady na COVID-19, RT-PCR testy, ventilátory, pulzní oxymetry a COVID sady pro veřejná zdravotnická zařízení. Prioritou je zajištění kyslíkové léčby včetně zařízení kyslíkových jednotek v krajských i menších nemocnicích. V plánu je založení dočasných COVID-19 polních nemocnic a pečovatelských center ve spolupráci s vládou, zajištění pohotovostních a pacientských převozů a rozvoj center pro karanténu a izolaci na lokální úrovni. Pro děti a rodiny je připravena podpora během karantény a izolace či klinické
a psychosociální poradenství. Distribuovány budou osvětové a edukační sety na bázi hry pro zajištění kontinuálního vzdělávání především pro děti v rodinách s minimálním nebo žádným přístupem k digitálnímu vzdělávání. Cílem je i aktivní vyhledávání dětí, jejichž rodiče či pečovatelé byli postiženi onemocněním COVID-19 a jejich předání do institucionální péče.