Exkluzivně na ELLE.cz: Taťána a Ondřej pro Baťu

Značka Baťa exkluzivně představila své nové tváře pro rok 2019, kterými se stali česká topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá společně se svým mužem, hudebníkem Ondřejem Gregorem Brzobohatým. Je to poprvé, kdy se obě osobnosti představily společně v rámci spolupráce s komerční značkou. 

Letošní kampaní se Baťa snaží bořit zaběhnuté stereotypy a změnit své vnímání v očích zákazníků. Nový claim „Překvapivě Baťa“ propojí všechny komunikační kanály, ve kterých se postupně představí dámské i pánské kolekce, které snoubí světové trendy, výrazné barvy, nové styly a to vše za dostupné ceny.

Poprvé v historii značky je ambasadorem manželský pár, poprvé se obě osobnosti představují ve společné kampani. Pro oba znamená spolupráce přirozený vývoj v jejich kariéře, kdy spojení s tradiční českou značkou, která se úspěšně dokázala prosadit ve světě, definuje jejich společný přístup k životu, obdiv k tradici, kvalitu a odvahu přijít s něčím neočekávaným. Oba se aktivně podíleli na vývoji kreativních nápadů ke kampani. 

„V rámci České republiky je jen pár brandů, které v sobě snoubí tradici, kvalitu a národní hrdost. Baťa je legendární česká značka, v níž se tohle skvěle protíná. Je to vůbec poprvé, kdy spojujeme obě naše jména s brandem. Díky tomu jde opravdu o exkluzivní spojení.  A pro jakou jinou značku to udělat než právě pro Baťu? Stát se novou tváří této značky je čest i výzva zároveň. Rádi bychom značce pomohli vystoupit ze zaběhlých stereotypů a představili jejich nové kolekce jinak, než by kdo očekával,“ vysvětluje Taťána Gregor Brzobohatá. 

ELLE.cz vám jako první video kampaně:

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24