Turné BeyoncéRenaissance začalo s velkou pompou začátkem tohoto měsíce ve Stockholmu a od té doby nepolevuje. Následuje mu neuvěřitelných 57 stadionových zastávek po celém světě, které fanouškům poskytnou náhled na to, co ještě přijde. Neúnavná Beyoncé se vydává z místa na místo, aby po celých sedmi letech na jevišti poprvé odhalila své úspěšné album před zraky diváků. Impresivní disko stylizovaná show ztvárňuje ženskou sílu i rasovou hrdost a aby se sama Bey hodila ke svému energickému albu, oblékla se do několika nezapomenutelných outfitů, o kterých se bude mluvit ještě dlouho poté, co z pódia sestoupí, aby se odebrala k práci na albu novém.
Beyoncé se blýskla ve výrazných kovových korzetech od luxusních značek a designérů jako jsou Alexander McQueen, Coperni Loewe, Balmain a další. Takový David Koma se pro W Magazine ke spolupráci vyjádřil a vyzdvihl nesmírně silný přínos mediální prezentace v dokonalém marketingovém mixu. Beyoncé zkrátka prodává. Podle Komy je spolupráce s Beyoncé na jejím turné nejen skvělou příležitostí k prezentaci, ale také významným kulturním okamžikem. Vyzdvihl její aktivní zapojení do každého detailu a považuje ji za výjimečnou umělkyni a nadlidskou bytost. Koma již dříve spolupracoval se zpěvačkou a jejím týmem, takže jejich další spolupráce na turné byla přirozeným pokračováním.
Královna v šatech stříbrem vyšívaných
O vytvoření nezapomenutelného šatníku na turné Beyoncé se postarala legendární Shinona Turini. Připravila pro ni ohromující kolekci looků, které září na pódiu v každém úhlu. Velmi očekávaná show Renaissance se vyznačuje kreativní scénografií, setlistem obsahujícím hity z různých desetiletí a právě množstvím výrazných outfitů – od archivních kousků po jedinečné vlastní kreace a téměř všechno mezi tím. Beyoncé ve svém šatníku spojovala svůj charakteristický styl s vizuálním konceptem alba Renaissance, který zahrnoval množství flitrů, stříbra, overalů a korzetů. Zpěvačka obléká nejen modely od renomovaných značek, jako jsou Mugler, Balmain a mnoho dalších, ale také od menších designérů, mezi něž se řadí třeba ukrajinský kloboučník Ruslan Baginskiy. Pevnou složkou jejího Renaissance šatníku jsou overaly a mini šaty od značky Balmain, se kterou Beyoncé v březnu spolupracovala na tvorbě couture kolekce inspirované právě jejím albem. Své modely pak doplňuje třeba o šperky Tiffany & Co.
Beyoncé nyní pokračuje ve velkolepé show po Evropě, poté se vydá do Severní Ameriky a její poslední show se uskuteční 27. září v New Orleans v Louisianě. Je zřejmé, že nás tedy čeká ještě mnoho stylových okamžiků. Představujeme ty nejvýznamnější, které nám dala doposud.
Zdroj: W Magazine, ELLE.com