Italskou značku GCDS již netřeba představovat. Giuliano a Giordano Calzovi tvoří sehraný tým, který zaznamenává celosvětový úspěch v oblasti streetwearu. Jejich kolekce jsou jedny z nejvyhledávanějších. Najdeme v nich výrazné a mnohdy ironické potisky, zapamatovatelné slogany, výšivky nebo divoké barvy. Výroba oblečení však striktně podléhá italskému krejčovskému umu a preciznosti, a proto není divu, že pro svoji poslední show oslovili Preciosu, českého výrobce křišťálového skla z Jablonce nad Nisou.
Kreativní ředitel značky Giuliano Calza pozval všechny návštěvníky do rodné Neapole, aby jim ukázal, jak je město spjaté se vším, co GCDS bylo, je a bude. Sám Neapol vnímá jako neomezený zdroj inspirace pro mladé designéry, jako pramen chaosu, emocí i vzpoury. Tento vzpurný duch je pro něj nejen duší Neapole, ale i jeho samotného a samozřejmě značky GCDS. V nové kolekci můžeme spatřit několik spoluprací, z nichž za zmínku stojí především ta s českou firmou Preciosa. Pečlivě broušené krystaly zdobí šaty, úplety i doplňky a boty.
Značka, jejíž zkratka se dá rozložit na slogan „God Can't Destroy Streetwear“, tak propojila nejen odlišné země, ale i styly, které představují. Historie výroby skla v severních Čechách se píše od 14. století. Od roku 1725 zdobí české lustry například královské paláce ve Versailles a Fontainebleau, sídla osmanského sultána Osmana III. i ruské carevny Alžběty I. V roce 1743 vytvořili čeští sklářští mistři nádherný lustr na počest korunovace Marie Terezie, který dodnes nese její jméno. Kdo by býval tušil, že se jednou blyšticí kamínky dostanou až na mola italského streetwearu plného hravosti a nespoutanosti…