Měsíce a týdny trávené v izolaci nás učí mnohému – vracíme se do svých domovů, které zútulňujeme, prožíváme více času společně s rodinou, omezení nás učí radovat se z maličkostí a více času pro sebe podněcuje kreativitu. Jedním takovým hezkým příkladem je jarní kampaň, kterou pro ukrajinské Ministerstvo kultury a veřejných informací připravila kreativní agentura Looma. Šest populárních děl mistrů, například da Vinciho Poslední večeře či Magrittův Syn člověka, v sobě zábavnou formou prezentují nutná opatření pro zpomalení postupu pandemie koronaviru.
Tleskáme nápadu i zpracování a doufáme, že podobná spojení mistrů kreativy a naší státní správy se dočkáme jednoho dne také u nás. Do té doby se můžete kochat následujícími díly, které vám připomenou zásady bezpečnějšího chování.
Změna k lepšímu je v našich rukou
O odvrácení černých scénářů se může zasloužit každý z nás. Stačí skutečně málo, buďte prosím proto ohleduplní, dávájte na sebe pozor, používejte roušku (řádně nasazenou) i dezinfekci a zbytečně se nevystavujte většímu počtu lidí. Raději zůstaňte doma a přečtěte si články, které jsme pro vás v posledních dnech připravili. Listopadové vydání tištěné ELLE si můžete objednat až do schránky s poštovným zdarma nebo přihodit k nákupu na Rohlik.cz.
Pokud chcete zůstat během pandemie v obraze, doporučuje podcast Českého rozhlasu Vinohradská 12 nebo Studio N z produkce Deníku N.