Philips představuje revoluční trendy v oblasti designu televizorů

Nová řada vašeho oblíbeného seriálu, finále reality show nebo sportovní utkání jsou nejspolehlivějším argumentem k nákupu nové televize. Jaká se vám postará o nejlepší divácký zážitek? Rozhodně zaměřte svoji pozornost na nové modely značky Philips!

Přestože první televizor spatřil světlo světa před méně než sto lety, došlo za poslední roky v odvětví televizních přijímačů k neuvěřitelnému posunu. Klasické robustní CRT obrazovky jsou dávno minulostí a doma je mají asi už pouze sběratelé a milovníci retra. Kromě technologického vývoje ale dochází i k výrazným proměnám vzhledu. Televizory jsou štíhlejší, jejich úhlopříčka se stále zvětšuje a tradiční poměr stran 4:3 byl nadobro vytlačen širokoúhlými obrazovkami ve formátu 16:9. Výrobci si také mnohem více pohrávají s výběrem barev, materiálů a jejich zpracováním a dávají si záležet na tvarech stojanů i ovladačů. Televizor už zkrátka nefunguje jen jako zdroj zábavy, stává se také módním doplňkem do domácnosti. 

philips tv feet evolution

„Televizor sám o sobě nabízí poměrně omezené možnosti, jak jej na první pohled odlišit od desítek jiných plochých obrazovek, o to větší výzva je vytvořit něco opravdu nepřehlédnutelného a originálního. My ve Philips TV jsme se aktuálně zaměřili na nožičky a ovladače. Navrhujeme modely v populárním minimalistickém evropském designu, díky kterému naše televizory fungují jako stylový doplněk a zapadnou do jakéhokoli interiéru. Abychom dosáhli opravdu dokonalého výsledku, navázali jsme spolupráci s jinými výrobci z rozličných sektorů, v loňském roce jsme se například spojili s legendou skandinávského designu, značkou Georg Jensen,“ uvádí Rod White, Chief Designer ve společnosti TP Vision.

Cílem však není vyrábět televize, které na sebe strhávají pozornost, ale naopak navrhovat modely, které vypadají v interiéru přirozeně a dolaďují jej k dokonalosti. Okázalost a divoké kombinace v tomto případě nejsou v kurzu, trendy jsou čisté linie, nadčasovost, kvalitní materiály a precizní zpracování. Současně výrobci kladou důraz na to, aby i stylová televize byla cenově dostupná. Proto vedle produktů, které jsou výsledkem exkluzivních spoluprací s profesionálními designéry, nabízejí i nízkonákladové modely, které však na vzhledu nijak výrazně neztrácejí. Například designové chuťovky z dílny Philips TV si domů může pořídit opravdu každý, společnost si totiž dává maximálně záležet na vzhledu svých televizorů napříč všemi modelovými řadami. 

Skvělým příkladem je model 8804 – televize vypadá, jako by se vznášela ve vzduchu. Velké oblibě se v současné době těší nerezová ocel v moderním provedení s leštěným povrchem. Například Philips TV oslavuje evropské řemeslné zpracování v modelu 9104, který získal prestižní ocenění iF Design Award. Tenké tělo televizoru má rám tvořený ze tří stran z černého broušeného hliníku, spodní hrana z oceli je vyvedena v lesku.

Philips

Model 9104 bude dostupný ve druhé polovině května ve vybraných prodejnách Datart od 36 999,- Kč (cena za úhlopříčku 139 cm)

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24