Nespresso a Mikov přicházející s limitovanou edicí legendárního nožíku Rybička

Globální značka prémiové kávy Nespresso a česká nožířská společnost Mikov, s.r.o. zahájily spolupráci a přicházejí s limitovanou edicí ikonického kapesního nože Rybička, vyrobeného z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso. 

Společnost Mikov i společnost Nespresso jsou ikonické značky ve svých oborech. Ve spolupráci s dalším partnerem, skupinou Olgoj Chorchoj, která platí za špičku v odvětví designu, přinášejí na trh jedinečný produkt s ekologickým přesahem, limitovanou edici kapesního nože Rybička, jehož střenky jsou vyrobeny z 35 použitých hliníkových kapslí Nespresso.

“Ne ze všech vrácených kapslí vznikne kapesní nůž Rybička. Ale všechny vrácené kapsle Nespresso jsou recyklovány, aby z nich mohlo vzniknout něco nového,” vysvětluje Andrea Petrová, marketingová manažerka Nespresso.

nespresso

Nespresso bylo první společností, jež na trh uvedla porcovanou kávu v aluminiových kapslích, které chrání její chuť a aroma a zajišťují tak, že každý okamžik strávený nad šálkem bude zkrátka nezapomenutelný. Značka v kapslích uchovává tu nejkvalitnější dostupnou kávu, pečlivě vybranou přímo od farmářů, převážně ručně sbíranou a následně kvalitně zpracovanou a čerstvě namletou. Ambicí značky je stát se synonymem pro dokonalý zážitek z kávy. Znamená to však i nekompromisní závazky směřující k dokonalosti ve všem, co značka realizuje. Podniká významné kroky pro zlepšení trvalé udržitelnosti životního prostředí i životních podmínek pěstitelů kávy. 

„Kvalita kávy, kterou nabízíme našim zákazníkům, je pro nás důležitá. Abychom byli schopni garantovat nejvyšší kvalitu kávy a zachovat její maximální čerstvost, používáme pro balení hliníkové kapsle, které splňují nejpřísnější kritéria. Hliník je navíc 100 % recyklovatelný. Je však důležité použité kapsle získat od našich zákazníků zpět k recyklaci“ komentuje Andrea Petrová, marketingová manažerka Nespresso. 

A pokračuje: „Máme síť sběrných míst v našich Nespresso Boutiques, kde je možné použité kapsle odevzdat, a zároveň má každý člen Clubu možnost předat použité kapsle přímo dopravci při doručení zásilky objednané z našeho e-shopu. 

Každý člen Clubu od nás získává zdarma recyklační pytel. Následné rozhodnutí recyklovat je již na zákaznících a jejich zodpovědnosti. 

Cílem společnosti Nespresso je rozšířit povědomí o možnosti recyklace hliníkových kapslí, čehož se snaží dosáhnout různými způsoby. Značka recykluje hliník v České republice již od roku 2014, kdy byl spuštěn recyklační program ve spolupráci s lokálním partnerem
EKO Logistics s.r.o.

Kapesní nůž Rybička je považován za jeden ze symbolů Česka a je řazen mezi takové ikony, jako je Václav Havel, Škoda, Becherovka nebo Jaromír Jágr. To nejdůležitější v popularitě Rybičky však hraje kombinace tradice a pozitivních emocí, vzpomínky na dětství a krásné chvíle strávené s rodinou, které vzbuzuje napříč generacemi. Je typický svým originálním designem, který se mnoho výrobců po celém světě pokoušelo neúspěšně napodobit.

Limitovanou edici v počtu 1 300 kusů vyrobila česká firma Mikov s.r.o., která již více než sto let tento ikonický nožík vyrábí, a to jak v různých inovovaných variantách, tak i v jeho tradiční podobě. Nespresso prodejem limitované edice kapesního nože Rybička podpoří Nadaci Terezy Maxové dětem. Výtěžek z prodeje ve 100% výši poputuje na pomoc ženám s dětmi v azylových domech, aby mohly začít nový život.

1 000 kusů limitované edice kapesních nožů Rybička bude k dostání za 500 Kč v Nespresso Boutiques v Praze i v Brně a na e-shopu Nespresso www.nespresso.com od 25. října 2018 do vyprodání zásob.

Více o recyklačním programu se dozvíte na www.nespresso.cz/recyklace

 

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24