Proč nedostal Weeknd za představení na Super Bowlu ani korunu?

 

Když hráči opouštěli hřiště, pohledy všech přítomných (a že jich nebylo mnoho) se obrátily k The Weekndovi, který se ujal letošní poločasové show v Super Bowlu. Celý svět toto představení s napětím očekával, jelikož se toho zpěvák v poslední době opravdu nebojí a předvádí velice zajímavé počiny. Navíc do tohoto koncertu dal miliony... 

 

 

The Weeknd předvedl třinácti minutovou show ve které mixoval písně z jeho dvou alb “Behind the Madness” a “Starboy” s melodií jeho posledního hitu “After Hours”. Vystoupení zahrnovalo sbor, houslisty, stovky maskovaných tanečníků a ohňostroj. (Všichni přítomní museli být samozřejmě otestováni předem na koronavirus...) 

Mohlo by se vám líbit

GOLDEN GLOBES 2021: Nominacím vládnou ženy i královská rodina

Pandemie, hospodářská krize, ani sníh v Malibu... nic z toho nemůže zastavit pomalu se rozjíždějící sezonu předávání těch nejprestižnějších cen Hollywoodu, kterou odstartovalo odhalení nominací na Zlaté Glóby. Kdo má možnost vyhrát? To zveřejnily v livestreamu herečky Sarah Jessica Parker a Taraji P. Henson. O sošku budou bojovat naši lockdownoví oblíbenci, u nichž se dalo čekat, že se do výběru dostanou, ale také přišla mnohá překvapení.
elle.cz

Žádná charita

Zpěvák však za tento koncert nedostal ani korunu. Vlastně spíš za něj zaplatit 7 milionů dolarů z vlastní kapsy. Half time show totiž není placená a vystupující ji dělají čistě z prestiže. Ovšem ve výsledku o žádné velké samaritánství nejde. Tato akce se mu mnohonásobně vyplatí. Ptáte se, jak je to možné? Zviditelnění, které Super Bowl poskytuje vede k opravdu rekordním prodejům. V loňském roce, kdy vystupovaly zpěvačky Shakira a J.Lo, stouply jejich streamy podle Nielsen Music o neuvěřitelných 221 %. A celá tato show navíc slouží jako teaser k jeho nadcházejícímu turné, takže zpěvák očekává boost i co se týče prodaných vstupenek.

Pro Weeknda je to samozřejmě obrovská reklama. Forbes uvádí, že podle analytické firmy ListenFirst měla half time show jen aktuálně po jejím skončení 534 225 zmínění na Twitteru a zpěvák nasbíral za stejnou dobu 747 343 impresí. Tohle jsou ty nejvtipnější z nich:

 

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24