Novinky z Instagramu: #SNOWCHOOS #GUCCIGRAM #FOLLOWMETO

Sněhule už nejsou passé!

Pokud sledujete profily nejznámějších fashion blogerů, zřejmě jste si všimli příspěvků s hashtagem #SNOWCHOOS a záplavu fotografií z útulného hotelu CERVO Zermatt. Instagram je zkrátka nekonečnou inspirací, kde se novinky objeví dříve než na jakýchkoliv jiných sociálních sítích.

Právě do Švýcarska svolal Jimmy Choo hvězdnou posádku, aby představil novinky své spolupráce s italskou značkou Moon Boot. Mezi povolanými se mimo jiné objevily Aimee Song (@songofstyle), Diona Ciobanu (@goldendiamonds), Camila Coutinho (@camilacountinho) nebo Charlotte Groeneveld (@thefashionguitar).

Moon Boot již v minulosti představil modely, na kterých se podílel s high fashion značkami jako Chloé, Louis Vuitton nebo Dior.

Sněhule jsou dostupné v osmi variantách a jsou součástí kolekce Cruise 2016, která byla netradičně pojatá v zimní atmosféře. 

11374372 1635684606699005 560070056 n 39c16

Jimmy Choo Cruise 2016 Ad Campaign03 1 053b7

Když luxus potká umění

Ani Gucci nezůstává na Instagramu pozadu. V rámci projektu GucciGram se teď může slavným stát každý. Stačí si jen pohrát s minulostí a nechat volně plynout svou fantazii. Současný kreativní ředitel Alessandro Michele spustil historicky první kampaň Gucci na sociálních sítích. Aby představil nové motivy Gucci Blooms a Gucci Caleido, povolal Michele 31 známých i zcela začínajících umělců. A každý se s originálním návrhem poradil po svém. Variace na slavná umělecká díla, koláže a malby obsahují nadsázku, ironii a hlavně myšlenku, se kterou výtvarníci k projektu přistoupili.

Hotová díla jsou sdílená napříč všemi digitálními médií a zdá se, že se ve světě módy jedná o uměleckou revoluci. GucciGram slaví úspěch, stejně jako sám Alessandro Michele, který si před dvěma dny z British Fahion Awards odnesl prestižní cenu za nejlepšího módního návrháře roku.

gucci gram the impression 005 51ac3

14gucci gram the impression 1ddba 

P.S.
(
A pokud jste to ještě náhodou nezaznamenali, úžasné fotografie Murada Osmana (@muradosmann) označené #followmeto vyšly v publikaci pod stejnojmenným názvem.

Mladý pár se stal inspirací bezpočtu dalších uživatelů a některé z nich můžete dokonce registrovat na Karlově mostě při honbě za dokonalým příspěvkem pro své profily.)

followmetobook dddc0

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24