V rozhlase předčítá básně Edgara Allana Poea, její hudební klipy v sobě kříží dráždivou erotiku s náladou zvrhlého zabijáka a máloco jí vadí tolik, jako když ji lidé srovnávají s madam Gaga. Čtyřiadvacetiletá londýnská dračice, vlastním jménem Natalia Cappuccini, vyrůstala na Depeche Mode, Princeovi, Kate Bush a hororech Alfreda Hitchcocka. V tvorbě, ke které ji před pár lety postrčil rapper will.i.am, ji prý nejvíc inspirují soundtracky – a tak zpěvaččina debutová deska Perfectionist představuje průvodní hudbu k příběhu zpěvaččina života.
Rebelku s jamajsko-uruguayskou DNA v krvi prý odjakživa trápí obsese dokonalostí. „Jsem extrémní puntičkářka, naprosto všechno potřebuji mít perfektní, jinak jsem nespokojená a mám chuť něco zničit,“ říká. Stejně nekompromisní, destruktivní a dramatický přístup promítá do své hudby. S dekadentním rozkošnictvím svádí posluchače na temnou stranu popu – z krvavě rudých rtů jí vycházejí texty o sexu a smrti a svá hudební videa jako by točila na temném hradu v Karpatech. Svůj agresivní postoj dokáže přesto zabalit do ultimátně chytlavých tanečních pecek. Natalia Kills zkrátka zabíjí – limonádový pop, nudu v klubech i konkurenci.
CD Perfekcionist u nás vydal Universal, v kamenném Bontonlandu ji koupíte za 399 korun.