Třicetiletá rodačka z Amsterdamu zvládla ve své zemi něco, co ve Spojených státech nedokázal ani Michael Jackson – její album Deleted Scenes From the Cutting Room Floor se na první příčce holandské hitparády drželo celých sedmadvacet týdnů v kuse, tedy ještě déle než Michaelův Thriller v Americe.
Stačí prvních pár tónů, a kouzelná Caro vás teleportuje do New Orleansu třicátých let. Rozestře před vámi kulisy intimně osvětleného jazzového klubu, v němž elegantně swinguje orchestr a zpoza červené opony se vysunuje zpěvačka s vábivě zastřeným hlasem. Caro Emerald však představuje daleko víc než slušně oprášený kousek z muzea hudby – její písně mají současný, moderní švih. Jazzový saxofon, trubka a kontrabas se doplňují s kubánskými bongy, cimbálem a rytmem rumby, ale i elektrickou kytarou a bicím automatem.
Ve dvanácti písních, v nichž Caro připomíná legendární Peggy Lee, vypráví vtipné a spletité příběhy o lásce – nalezené, ztracené a zrazené.
Deska u nás sice vyšla už počátkem roku, my si ji však ordinujeme jako lék, který spolehlivě setřese jarní únavu.
CD Deleted Scenes From the Cutting Room Floor u nás vydal Universal, na Bontonlandu jej koupíte za 379 korun.