Vydavatelství Rizzoli má za sebou už několik úspěšných knižních titulů s módní tematikou. Příkladem může být kniha s názvem 40 let Roberta Cavalliho, která oslavovala čtyřicáté výročí založení této nekonvenční italské značky. Na dvou stech stranách popisuje celý její příběh od začátku po současnost. Dalším úspěšným titulem je kniha Uomini (Muži) Dolce & Gabbana, která je plná krásných fotografií od skvělého módního fotografa Mariana Vivanca.
Teď vychází kniha pojmenovaná Kenzo 40 Years. Představuje čtyřicet let pařížského módního domu založeného japonským návrhářem Kenzem Takadou, dnes vedeného kreativním ředitelem Antoniem Marrasem. Právě ten je autorem publikace. Vázaná kniha vychází se třemi různými sběratelskými přebaly. A jsou opravdu nádherné.
Koupit ji můžete v on-line obchodě Amazon.com za 48 dolarů.