Gucci přepisuje pravidla fashion kampaně s novou talk show

 

Nápad kreativního ředitele Alessandra Michele vytvořit televizní formát typu hollywoodských talk show přišel v době, kdy značka Gucci slaví sté výročí své existence. “Rozhodl jsem se představit koncept “beloved” lehce ironickou cestou. Nechal jsem se inspirovat faktem, že kabelky pro mne představují protagonisty mého života a stejně tak to má i mnoho jiných lidí,” uvedl Michele.  

Kabelky často žijí svým vlastním životem a je obvyklé je pojmenovat po nějaké celebritě, která se stala múzou k jejich designu. Právě díky těmto velkým osobnostem jsou i názvy kabelek mocné a nesmrtelné. V Gucci talk show tak září na křeslech hostů dvě hvězdy - skutečný talent i ikonický doplněk.

Mohlo by se vám líbit

Gucci feat. Balenciaga: Spolupráce století, o níž budeme mluvit roky!

Alessandro Michele právě “hacknul” svého kolegu Demnu Gvasaliu a představil novou kolekci ke stému výročí značky Gucci, která porušila snad všechna nepsaná pravidla světa luxusní módy. Jde opravdu o legendární počin, jelikož se jedná o spojení dvou ikonických brandů Gucci a Balenciaga.
elle.cz

Výsledkem celého konceptu, který zafungoval jako čerstvý vánek marketingu v módním světe, je kolaborace s kultovní umělkyní, fotografkou a režisérkou Harmony Korine jež zaštítila celou kampaň plnou hvězd. Moderátor James Corden vyzpovídal dnes již klasickou Gucci tvář - Harryho Stylese, který předvedl černou kabelku Jackie 196 či herečku Dakotu Johnson, jež zazářila v kampani Gucci Bloom a jenž třímala v hostovském křesle legendární Dionysus bag. Mezi dalšími se v provizorním studiu představily komička Awkwafina, ikona Diane Keaton, sportovkyně Serena Williams a IT girl Sienna Miller.

Kabelky, které můžete vidět v jednotlivých talk show, jsou součástí čtyř Gucci Beloved linií. Jde o odkaz k minulosti luxusního módního domu a vlastně jde i o jistou definici přítomnosti. Každá je navržena Alessandrem Michele se současným přístupem k archivním prvkům. Jde o nadčasové kousky, které přímo křičí Gucci a přitom jsou naprosto klasické a odolávají trendům.  

“Naprosto zbožňuji a miluji své kabelky. Možná jsou dokonce mou největší láskou a mým oblíbeným doplňkem. Proto pro mne bylo naprosto přirozené nazvat tuto kolekci “Beloved”. Toto jméno zkrátka vychází z mé osobní zkušenosti a pramení z čisté lásky.” tvrdí Michele.

 

HARRY STYLES

 

DAKOTA JOHNSON

 

DIANE KEATON

 

SERENA WILLIAMS

 

AWKWAFINA

 

SIENNA MILLER

Mohlo by se vám líbit

“Malý, tlustý a ošklivý,” klan Gucci kritizuje film o své rodině

Film House of Gucci Ridleyho Scotta je jedním z nejočekávanějších snímků tohoto roku. Fotky z natáčení zaplavují celý internet a casting je opravdu velkolepý. Fanoušci se mohou těšit na Lady Gaga, Adama Drivera, Al Pacina, Jareda Leta a další světové hvězdy... Ovšem rodina Gucci není z tohoto obsazení vůbec nadšená! Naopak je ztvárnění jejich osobností na filmovém plátně spíše uráží!
elle.cz

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24