Nápad kreativního ředitele Alessandra Michele vytvořit televizní formát typu hollywoodských talk show přišel v době, kdy značka Gucci slaví sté výročí své existence. “Rozhodl jsem se představit koncept “beloved” lehce ironickou cestou. Nechal jsem se inspirovat faktem, že kabelky pro mne představují protagonisty mého života a stejně tak to má i mnoho jiných lidí,” uvedl Michele.
Kabelky často žijí svým vlastním životem a je obvyklé je pojmenovat po nějaké celebritě, která se stala múzou k jejich designu. Právě díky těmto velkým osobnostem jsou i názvy kabelek mocné a nesmrtelné. V Gucci talk show tak září na křeslech hostů dvě hvězdy - skutečný talent i ikonický doplněk.
Výsledkem celého konceptu, který zafungoval jako čerstvý vánek marketingu v módním světe, je kolaborace s kultovní umělkyní, fotografkou a režisérkou Harmony Korine jež zaštítila celou kampaň plnou hvězd. Moderátor James Corden vyzpovídal dnes již klasickou Gucci tvář - Harryho Stylese, který předvedl černou kabelku Jackie 196 či herečku Dakotu Johnson, jež zazářila v kampani Gucci Bloom a jenž třímala v hostovském křesle legendární Dionysus bag. Mezi dalšími se v provizorním studiu představily komička Awkwafina, ikona Diane Keaton, sportovkyně Serena Williams a IT girl Sienna Miller.
Kabelky, které můžete vidět v jednotlivých talk show, jsou součástí čtyř Gucci Beloved linií. Jde o odkaz k minulosti luxusního módního domu a vlastně jde i o jistou definici přítomnosti. Každá je navržena Alessandrem Michele se současným přístupem k archivním prvkům. Jde o nadčasové kousky, které přímo křičí Gucci a přitom jsou naprosto klasické a odolávají trendům.
“Naprosto zbožňuji a miluji své kabelky. Možná jsou dokonce mou největší láskou a mým oblíbeným doplňkem. Proto pro mne bylo naprosto přirozené nazvat tuto kolekci “Beloved”. Toto jméno zkrátka vychází z mé osobní zkušenosti a pramení z čisté lásky.” tvrdí Michele.
HARRY STYLES
DAKOTA JOHNSON
DIANE KEATON
SERENA WILLIAMS
AWKWAFINA
SIENNA MILLER