Moleskine
Ačkoliv by někteří mohli namítat, že tyto legendární diáře jsou už nuda, stále se řadí mezi nejoblíbenější klasiky svého druhu. Jak značka sama ráda uvádí, psali do nich Ernest Hemingway, Vincent van Gogh nebo dokonce Oscar Wilde. Anonymní černý blok s typicky zakulacenými rohy se pro mnohé z nich i nás stal neodmyslitelným společníkem, který své majitele ochotně doprovodí úplně všude. Legendární Moleskine již tradičně, kromě jednobarevných variací, přináší limitované edice – na rok 2016 například s Malým princem nebo Star Wars.
Filofax
Koncept personálního organizéru má svůj původ v USA, ale ve 30. letech minulého století byl převezen do Anglie, kde firma sídlí dodnes. Filofax přišel s inovativním řešením – kroužkové obaly s vyměnitelnou náplní. Pro rok 2016 značka představila limitovanou edici The Original Union Jack a nový potisk Primrose, který zvítězil v soutěži mladých designérů. Filofax nabízí jak kožené, tak syntetické obaly v různých barevných provedeních.
GET TO WORK BOOK™
Denní plánovač, který donutí pracovat i toho největšího prokrastinátora. Jednoduchý design, ekologické zpracování a funkční koncept, přesně to v sobě spojují tyto nové americké diáře. Za nápadem stojí Elise Blaha Cripe, která před deseti lety založila blog enJoy it, kde se svými čtenáři sdílí momenty ze svého života. Máte cíl? Zapište si ho! A pak si už jen vytvořte plán, jak k němu dojít.
The Happiness Planner
Potřebujete si už konečně začít plnit své sny a být šťastnější? Propracovaný plánovač pomocí přehledných tabulek, vyjímatelných kartiček s cíli a dalšími vychytávkami se prvotně nezaměřuje na produktivitu, ale na to, jak do svého života vnést více radosti a pozitivní energie.Zakladatelkou značky je autorka inspirativního blogu BrandMentalist Mo Seetubtim, která se soustředí na vnitřní rozvoj osobnosti a hledá zázračnou formulku štěstí.