Vše, co potřebujete vědět o novém beauty brandu Ariany Grande

 

 

“Jsem až moc vzrušená. Moje zuby bolí, jak se směji. Jsem hrdá a vděčná. Je to opravdu speciální okamžik pro mě i pro R.e.m,” uvedla Ariana pro americkou Elle. Byla prý neuvěřitelně nervózní, když vstupovala do beauty světa nechtěla jen využít svou popularitu, ale přála si stvořit něco autentického a byla poháněna vášní. Zpěvačka dokonce tajně testovala nové receptury sama na sobě, při svém světovém tour i svých vystoupeních na televizních obrazovkách. Na jevišti a pod přímým světlem se prý nejlépe pozná, zda je kosmetika opravdu dobrá.  

Proč R.e.m? 

Ariana se rozhodla pro tento název, protože nejlépe ztělesňuje její oblíbený zvuk a také nejoblíbenější píseň, kterou kdy napsala, ale samozřejmě souvisí i se spánkovou REM fází. Jde o čas, který je zaměřený na rychlé pohyby očí, a právě ty jsou naším prostředkem artikulace či komunikace a řeknou často prozradí mnohem více než slova. Jde také o část noci, kdy se poddáváme svým snům.  

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Jak si Ariana našla cestu ke kosmetice?  

Pro americkou Elle zpěvačka uvádí, že její láska k beauty světu pochází již z ranného dětství. “Byla jsem ve skříni své matky a používala jsem její černé linky. Ona je miluje. Vůbec celá její skříň je jen pole černé látky, ramenních vycpávek a jeden si říká: 'Kde to jsem? Co se to děje? Jsem snad ve skříni Cersei Lannister?' Ale ano, používala jsem její linky a chtěla jsem být jako Spice Girl.” 

A co produkty? 

“Chtěla jsem, aby vše vypadalo jako rekvizita ze Star Treku či seriálu Black Mirror. Ke své značce přistupuji jako kdyby to byl Apple či Tesla a ne make-up, protože jsem posedlá starým vintage sci-fi a vesmírnými horory. Chtěla jsem svým balením vytvořit svůj vlastní svět.” A to se Arianě opravdu povedlo. Futuristický design R.e.m upoutá na první pohled. Na trhu je není takzvaná první kapitola - Chapter One: Ultraviolet a obsahuje 12 produktů. Podle beauty insiderů nejvíce vynikají její rtěnky a lesky na rty. Ariana však ve svém portfoliu krásy nabízí také oční stíny, řasenku, linky či umělé řasy... Ve druhé, velmi očekávané kapitole se pak můžeme těšit i na make-up a korektory. Na ty si však ještě budeme muset ještě chvíli počkat.  

Mohlo by se vám líbit

Chystá Harry Styles svou vlastní kosmetickou značku?

Harry Styles si právě registroval kosmetickou ochrannou známku a jeho fanoušci okamžitě započali investigativní spekulace. Jak podle nich bude vypadat připravovaný beauty brand jedné z nejzajímavějších osobností showbyznysu?
elle.cz

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24