Co budeme nosit příští rok, už víme, ale jak se máme česat? Každý rok přední značky překvapí více či méně odvážnými kreacemi, aby definovaly novou dobu. Ani letos tomu není jinak. Značku Wella netřeba dlouze představovat, je skvělá, má tradici a pracují s ní ti nejlepší kadeřníci světa. Letos si položili netradiční otázku „Jakou barvu má zvuk?“ a pokusili se ji ztvárnit právě ve svých vlasových kreacích. Je to takové haute couture kadeřnického světa. Prohlédněte si v galerii hlavní trendy a jejich vizi pro rok 2013.
Proč právě zvuk? Rozdílné hudební směry vzbuzují rozdílné emoce a představy: tvary, barvy a zvuky rezonují s jednotlivými stránkami naší osobnosti. Díváme se, posloucháme a spojujeme věci dohromady. To intuitivně chápeme všichni.
Jaké jsou ony trendy?
Fusion: Kolize rozmanitých kultur – spojení energie gejši s Marií Antoinettou
Decibel: Barevný a hlasitý výlet do minulosti nezapře inspiraci sedmdesátými léty
Echo: Depresivní a šik – jako je moderní doba zmítaná krizí. Ani zkrocení emocí a vášní nedokáže potlačit kreativitu.
Allegra: Nestydaté zosobnění bohatství. Únik k dekadenci, oslava života a zlaté barvy.
A co na to sami autoři Josh Wood a Eugene Souleiman?
Eugene: „Mám radost z toho, že koncept nových trendů je tak přirozený. Kadeřníci mají nespoutanou fantazii a intuitivně chápou, že hudba je nedílnou součástí atmosféry v salonu. Podněcuje tvůrčí přístup a také vytváří příjemnou náladu. Mně osobně jsou Trend Vision 2013 velmi blízké, naprosto rezonují s mým vnímáním kadeřnické práce. Byla to pro mě inspirativní cesta.“
Josh: „Hudba v mém salonu je stejně podstatná jako zařízení interiéru. Klient vejde a okamžitě zachytí žánr, který je zrovna v přehrávači. Hned cítí atmosféru. Na kolekci Sound of Color (Zvuk barvy) je úžasné, jak různé tvůrčí formy instinktivně reagují jedna s druhou. V tomto případě hudba s barvením a stylingem vlasů.
Eugene: „Vytváření těchto trendů byl vlastně docela přirozený proces, protože hudba hraje v módě a kreativitě klíčovou roli. Když češu přehlídky a slyším hudbu, můj instinkt se víc osvobodí. Naplno vnímám barvy, textury, tvary a pohyb a najednou získám větší jistotu v tom, jaký účes mám za cíl.“
Josh: „Každý slyší a interpretuje hudbu nebo zvuk jinak – stejně tak barvu vnímá každý odlišně: spouští reakci, která je unikátní u každého člověka. Pro celý tým bylo nesmírně zajímavé zjistit, jak výstižně může hudba znázornit náladu, z níž trend vychází.“