Sympatická čtyřicátnice Gucci na svém instagramovém účtu v jednoduchém tutorialu ukazuje, jak si správně nalíčit výrazné rudé rty. V ruce drží paletku Lip Suede své vlastní značky Westman Atelier se čtyřmi odstíny pro každý typ pleti. „Nejraději používám tento rajčatový,” ukazuje na zářivě šťavnatou červenou, kterou namíchala speciálně pro herečku Reese Witherspoon, její dceru Avu a matku Betty. Štětečkem jemně nanáší barvu doprostřed rtů a pokračuje směrem ven.
Trefa do červeného
I přesto, že svoji kosmetickou značku založila teprve před pár lety, je tato paletka jedním z kosmetických must-have. Gucci totiž skvěle vystihla podstatu naší zrychlené doby a portfolio svých kosmetických produktů postavila na chytrých multifunkčních tyčinkách, které se dají použít na tváře, oči i rty a jejich složení je maximálně čisté, funkční a navíc pečující. Asi nikoho pak nepřekvapilo, že úspěch se dostavil prakticky přes noc. Její kariéra je ovšem mnohem barvitější. Stejně jako její osobní život čítající tři děti a manžela Davida Neville, který patří mezi zakladatele módní značky Rag & Bone.
Gucci jako žádná jiná
Gucci Westman totiž již více než dvacet let patří mezi absolutní špičku v oboru. Líčí editorialy do módních časopisů, reklamy, herce na plac i na červený koberec. Kvůli celosvětové pandemii však svoji profesi musela na čas pověsit na hřebík a zabavit se vytvářením tutorialů i obsahu na svůj YouTube kanál Westman Atelier. Mimochodem, zde si za žádnou cenu nenechte ujít populární rubriku Make-up & Friends, kde líčí a povídá si se svými kamarádkami z řad celebrit. Najdete tu Cameron Diaz, Christy Turlington, Julianne Moore i Gwyneth Paltrow a garantuji vám, že neskončíte dokud neuvidíte všechny epizody...
Přirozená krása, přirozený úspěch
A proč ji celebrity tak milují a bookují na několik sezón dopředu? Gucci nikoho nechce měnit, nechává vyniknout přirozenou krásu. „Nikdy se nesnažte být někým jiným ani vypadat jako někdo jiný. Vyzdvihněte to, co je na vás nejhezčí a na tom postavte celý look, ” vysvětluje podstatu svojí filozofie. Poznávacím znamením jejího make-upu je přirozenost, vzhled, který dodá sebevědomí i dobrou náladu.
Beauty rada nad zlato
„Ostatně make-up by měla být hlavně zábava,” říká Gucci a ihned mě instruuje – ne o tom, jak se nalíčit na večírek nebo pracovní schůzku, ale na online videohovor, což v dnešní době lze brát jako radu nad zlato: „Pleti na obrazovce svědčí teplé odstíny, přejeďte horizontálně štetcem s bronzerem Butter Bronzer po tvářích, spáncích a víčkách a čele, jako byste byla políbená sluncem. Barvu nikdy nedávejte pod oblast lícních kostí. Poté zakryjte nedokonalosti make-upem a tváře zvýrazněte krémovou tvářenkou s broskvovým nebo růžovým tónem. Tu můžete nanést i na rty. Pak už stačí jen nalíčit řasy - dodat jim délku a objem. To celý obličej neuvěřitelně probudí,” popisuje mi tajemství svého triku Gucci, jejíž produkty právě teď seženete v pražské beauty concept storu Ingredients.