Propagace značky Burberry.
Elle.cz není jejím autorem a nemá vliv na její obsah.
Tato původem módní značka uvedla na trh vůni Burberry Body k 1. září 2011 ve více než 150 zemích po celém světě. „Burberry Body je nejnapínavější uvedení, které jsme kdy vytvořili, a myslíme, že zachycuje ikonického ducha značky velice půvabným a smyslným způsobem,“ říká Christopher Bailey, kreativní ředitel značky.
Uvedení nového parfému Burberry Body je doprovázeno atraktivní reklamou v čele s Rosie Huntington-Whiteley, modelkou Victoria’s Secret a hvězdou hollywoodského blockbusteru Transformers 3, zahalenou v populárním trenčkotu značky Burberry. Ve spolupráci s fotografem Mariem Testinem se jim podařilo zvýraznit ženské tělo a diskrétně vyzdvihnout její křivky v provokativní reklamní kampani.
„Je to pro mě velká čest znovu spolupracovat s Burberry,“ svěřila se Rosie. „Přece jen se jedná o značku, která byla katalyzátorem mojí kariéry a pomohla mě uvést. Nabídka stát se tváří Burberry Body je pro mě neuvěřitelným komplimentem.“
Burberry Body je luxusní cypřišovo-ovocnou kompozicí, která začíná tóny čerstvě zeleného absintu, broskve a frézie. Růže a kosatec se v srdci opírají o základ santalového dřeva, kašmíru, pižma, jantaru a vanilky.