Jsou nové a neokoukané, takže představují ideální kandidáty na vaši podzimní vůni.
Osmnáct let po legendárním parfému Angel uvedl na trh Thierry Mugler další esenci ženskosti. Jeho nová kreace Womanity nadchne každého, kdo miluje vůně z rodiny Thierry Mugler. Je velmi výrazná a originální. Ucítíte v ní kokosové a fíkové mléko, pak kaviár a nakonec fíkové dřevo. Flakon vůně je zdobený kovovým vlysem ve stylu art deco. 30 ml koupíte za 1490 Kč.
Attimo z domu Salvatore Ferragamo je na první ochutnání elegantní a svěží zároveň. Dřevitý podtón vytváří dojem klasičnosti a smyslnosti, květinový akcent se zase postará o příjemnou svěžest. Tváří parfému se stala modelka Dree Hemingway. Parfémovanou vodu (30 ml) koupíte v parfumeriích FAnn za 1269 Kč.
Parfém Lady Million z domu Paco Rabanne je novinkou, na kterou svět krásy netrpělivě čekal. Je velmi smyslná a svěží. První dojem z vůně je květinový, ten se ale brzy rozplyne a nechává po sobě smyslnější a rafinovanější stopu neroli, pomerančového květu či jasmínu. Tváří kampaně se stala Dree Hemigway, která je letos opravdu v kurzu. Parfémovanou vodu (30 ml) koupíte za 1250 Kč.
V rámci uvedení parfému na trh přichystala Sephora na období od 4. do 17. 10. soutěž Staňte se Lady Million na víkend o pobyt v luxusním hotelu Mandarin Oriental Praha a jiné dárky.