PURR: Jaká je nová vůně od Katy Perry?

Je skálopevně přesvědčená o tom, že slepě nenásleduje trend celebrit, které tvoří vůně jak na běžícím pásu. Katy tvrdí, že si na rozdíl od nich nechala na parfému hodně záležet.

Vůně s názvem Purr (kočičí předení; vrnění) se vyvíjela ve voňavkářském domu Firmenich. Důvod, proč zpěvačka nafotila pro svou vůni kampaň v sexy oblečku tak trochu pop-artové kočičí ženy, je nejspíš ten, že jejím idolem v průmyslu módy a krásy je Gwen Stefani. Její vůně Harajuku Lovers v sobě podle Katy dokonale kombinuje cool, srandovní a zábavné prvky, a hlavně věnuje pozornost těm nejmenším detailům.

Katy Perry

Pokud vám připadá, že vše, co se týká této vůně, má v sobě nějakou podivnou kočičí symboliku, máte úplnou pravdu. Zpěvaččinou inspirací při tvorbě názvu vůně i focení kampaně byl její zvířecí mazlíček, kočička Kitty Purry. Není tedy divu, že i flakon z fialového skla je ve tvaru kočičí hlavy s broušenými kamínky místo očí a se známkou na obojku ve tvaru srdce s nápisem Purr.

Vůně vás zpočátku okouzlí broskvovým nektarem, granátovým jablkem, zeleným bambusem a květy gardénie. Srdce vůně tvoří růžová frézie, květ jasmínu, bulharská růže a vanilka. Za nimi se skrývají akcenty krémového santalového dřeva, bílého jantaru, kokosu a pižma.

Seženete ji na:
http://shop.nordstrom.com

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24