Bottega Veneta je synonymem luxusu, diskrétnosti a kvality. Už 1. září značka ve spolupráci s Coty Prestige uvede na trh svůj úplně první parfém. Ten je popisován jako kožená, květinovo-cypřišová vůně a zosobňuje neviditelný soukromý luxus prodchnutý italskou tradicí.
„Představte si starý dům zasazený do krásné krajiny se zelenými kopci v italské oblasti Veneto, odkud pocházíme. V něm pokoj se starými dřevěnými podlahami, s vysokými knihovnami plnými knih v kožené vazbě a s okny rozraženými dokořán, jež dovnitř pouštějí vůni mechu, sena, květin ze zahrady a čerstvě posekané trávy,“ tak vystihl inspiraci k parfému kreativní ředitel značky Tomas Maier.
‚Vyčichal‘ ho Michel Almairac ze společnosti Robertet. Tváří kampaně je teprve sedmnáctiletá Nine D’Urso, dcera francouzské módní ikony Inès de la Fressange a italského obchodníka s uměním Luigiho D’Ursa. Elegantně smyslné fotografie nafotil Bruce Weber na jižní Floridě.
Flakon je vyrobený z nejkvalitnějšího benátského skla (Murano) vyráběného podle stovky let staré technologie. Je zdobený minimalistickým kovovým uzávěrem s koženou mašličkou.
Bottega Veneta Eau de Parfum, 50 ml vás přijde na 1890 Kč, k němu si můžete dopřát i Body Lotion, Body Cream a Shower gel.