Podívejte se na svět z jiné perspektivy: HUGO Just Different

Propagace značky Hugo Fashion.
Elle.cz není jeho autorem a nemá vliv na jeho obsah.

Hugo Fashion nyní prezentuje progresivní vzhled a moderní přístup k módě, čemuž odpovídá i pojetí nové vůně HUGO Just Different – svěží kompozice, která vás donutí podívat se na všední věci z nových úhlů.

HUGO Just Different je pro muže, který se nechává inspirovat vším kolem sebe a nebojí se měnit zdánlivě pevně dané perspektivy. Jeho cesta je neobvyklou trasou, na první pohled nahodilou, ale mající svou vnitřní logiku a cíl. Na každém kroku vyznává rychlost, dynamiku a spontánní energii – vidí a prožívá nečekané a své smysly využívá jako klíč k tvůrčímu obohacení. Má schopnost vnímat své okolí jinak – je katalyzátorem nových zážitků a být s ním rozhodně není nuda – jen on totiž se svými přáteli dovede obrátit noc ‚vzhůru nohama‘.

Uznávaný muzikant, hudební režisér a filmový herec Jared Leto (Klub rváčů, Requiem za sen, Alexander Veliký, Obchodník se smrtí), který je novou tváří HUGO Just Different a HUGO Man, dokonale ztělesňuje tvůrčího a experimentálního ducha. Je přímo prototyp zvídavého ‚labužníka života‘, jenž se neustále pídí po originálních nápadech a zkušenostech z nejrozmanitějších zdrojů.

Inspirace může přijít odkudkoli: od lidí, které náhodně potkáte, z knih namátkou vybraných z knihovny, ze zkušeností, setkání. A já jsem otevřený každému impulzu, který ke mně míří,“ vyznává seJared Leto.

HUGO Just Different – vůně

HUGO Just Different vychází z klasické, svěže fougérové vůně a snaží se na ni podívat z nové perspektivy. Proto se v ní prolínají typicky mužské ingredience v neočekávaných fúzích kombinujících chladnou svěžest se smyslně hřejivými tóny. Stačí první nádech – a překvapí vás, jak dostanou okoukané věci i místa zcela novou podobu.

Hlava: klasické fougérové aroma uvádí na scénu chladivý úvod složený z kafru a ojíněných mátových lístků, jež stimulují smysly a evokují příjemné mrazení, s jakým se náš hrdina vydává na objevnou cestu moderní noční metropolí.

Srdce: uprostřed cesty nás čeká překvapivé odlehčení v podobě svěžích kořenitě-květinových tónů kombinujících frézii s bazalkou a koriandrem.

Základ: dřevitě ambrové zakončení s bohatými tóny pačuli, kašmeranu, kadidla a cistu vykouzlí v samém závěru unikátní, lehce hřejivý akord s neparně sušším dozvukem, který svému nositeli propůjčí energii na celou dlouhou noc.

V HUGO Just Different jsme chtěli vytvořit vůni, která vás donutí ‚vidět věci jinak‘. Proto jsme sáhli po ne úplně obvyklé směsi namíchané z tradičně pánských ingrediencí. Prostě jsme se na ně podívali z jiné perspektivy, a výsledkem je moderní interpretace fougérové vůně propojené s osvěžujícími zelenými tóny. Obrací se v ní ‚naruby‘ všechno, co jste zatím zažili s pánskými vůněmi, a to je právě důvod, proč jsme se do HUGO Just Different pouštěli,“ konstatuje Will Andrews z P&G Fragrance Creation Team.

V minulosti jsem se na vůně nijak zvlášť nesoustředil, prostě jsem sáhl po té, která zrovna byla k dispozici. Když jsem si ale vzal během natáčení reklamy na sebe HUGO Just Different a vešel do davu, okamžitě se každý ptal: ‚Sakra, kdo to tu tak pěkně voní?‘ Může být snad lepší doporučení?“ směje seJared Leto.

HUGO Just Different – flakon

Nová HUGO Just Different vychází z klasické ‚polní láhve‘ HUGO Man, ale na rozdíl od ní je vůně ‚uschována‘ do neprůhledné, matně černé látky potvrzující její záhadný, a přitom mužně smyslný status. Stříbrný šroubovací uzávěr a jasně červené logo zářící uprostřed flakonu pak jen potvrzují nekonformní vzhled, díky němuž prostě HUGO Just Different nemůžete přehlédnout.

HUGO Just Different – kampaň

TV reklama vznikala v nejcharismatičtější ze všech metropolí světa – v  New Yorku. Renomovaný švédský filmový a hudební režisér Jonas Åkerlund v ní posílá Jareda Leta spolu s partou přátel na průzkum nočních ulic, kde objevují jejich nečekané perspektivy. Muž HUGO se nechává inspirovat vším kolem sebe a Jaredovi se podařilo dokonale vystihnout cestu mladého ‚objevitele‘, před nímž se všechno dává do pohybu. On pak vidí nečekané věci, mění úhly a zprostředkovává nám svůj zážitek, jak dnešní noc prožít… Just Different – prostě jinak!

Poselstvím celé kampaně je výzva nebát se vidět věci z jiných perspektiv – objevovat nová místa a vychutnávat si vše, co nás právě potkává,“ doplňuje Jared Leto.

HUGO Just Different – linie

EdT

40 ml

1090 Kč

EdT

100 ml

1390 Kč

EdT

150 ml

1790 Kč

Shower Gel

200 ml

590 Kč

After-Shave Balm

75 ml

890 Kč

Deo Stick

75 ml

590 Kč

Deo Spray

150 ml

590 Kč

Podívejte se na svět z jiné perspektivy: HUGO Just Different

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24