Propagace značky Hugo Fashion.
Elle.cz není jeho autorem a nemá vliv na jeho obsah.
Hugo Fashion nyní prezentuje progresivní vzhled a moderní přístup k módě, čemuž odpovídá i pojetí nové vůně HUGO Just Different – svěží kompozice, která vás donutí podívat se na všední věci z nových úhlů.
HUGO Just Different je pro muže, který se nechává inspirovat vším kolem sebe a nebojí se měnit zdánlivě pevně dané perspektivy. Jeho cesta je neobvyklou trasou, na první pohled nahodilou, ale mající svou vnitřní logiku a cíl. Na každém kroku vyznává rychlost, dynamiku a spontánní energii – vidí a prožívá nečekané a své smysly využívá jako klíč k tvůrčímu obohacení. Má schopnost vnímat své okolí jinak – je katalyzátorem nových zážitků a být s ním rozhodně není nuda – jen on totiž se svými přáteli dovede obrátit noc ‚vzhůru nohama‘.
Uznávaný muzikant, hudební režisér a filmový herec Jared Leto (Klub rváčů, Requiem za sen, Alexander Veliký, Obchodník se smrtí), který je novou tváří HUGO Just Different a HUGO Man, dokonale ztělesňuje tvůrčího a experimentálního ducha. Je přímo prototyp zvídavého ‚labužníka života‘, jenž se neustále pídí po originálních nápadech a zkušenostech z nejrozmanitějších zdrojů.
„Inspirace může přijít odkudkoli: od lidí, které náhodně potkáte, z knih namátkou vybraných z knihovny, ze zkušeností, setkání. A já jsem otevřený každému impulzu, který ke mně míří,“ vyznává seJared Leto.
HUGO Just Different – vůně
HUGO Just Different vychází z klasické, svěže fougérové vůně a snaží se na ni podívat z nové perspektivy. Proto se v ní prolínají typicky mužské ingredience v neočekávaných fúzích kombinujících chladnou svěžest se smyslně hřejivými tóny. Stačí první nádech – a překvapí vás, jak dostanou okoukané věci i místa zcela novou podobu.
Hlava: klasické fougérové aroma uvádí na scénu chladivý úvod složený z kafru a ojíněných mátových lístků, jež stimulují smysly a evokují příjemné mrazení, s jakým se náš hrdina vydává na objevnou cestu moderní noční metropolí.
Srdce: uprostřed cesty nás čeká překvapivé odlehčení v podobě svěžích kořenitě-květinových tónů kombinujících frézii s bazalkou a koriandrem.
Základ: dřevitě ambrové zakončení s bohatými tóny pačuli, kašmeranu, kadidla a cistu vykouzlí v samém závěru unikátní, lehce hřejivý akord s neparně sušším dozvukem, který svému nositeli propůjčí energii na celou dlouhou noc.
„V HUGO Just Different jsme chtěli vytvořit vůni, která vás donutí ‚vidět věci jinak‘. Proto jsme sáhli po ne úplně obvyklé směsi namíchané z tradičně pánských ingrediencí. Prostě jsme se na ně podívali z jiné perspektivy, a výsledkem je moderní interpretace fougérové vůně propojené s osvěžujícími zelenými tóny. Obrací se v ní ‚naruby‘ všechno, co jste zatím zažili s pánskými vůněmi, a to je právě důvod, proč jsme se do HUGO Just Different pouštěli,“ konstatuje Will Andrews z P&G Fragrance Creation Team.
„V minulosti jsem se na vůně nijak zvlášť nesoustředil, prostě jsem sáhl po té, která zrovna byla k dispozici. Když jsem si ale vzal během natáčení reklamy na sebe HUGO Just Different a vešel do davu, okamžitě se každý ptal: ‚Sakra, kdo to tu tak pěkně voní?‘ Může být snad lepší doporučení?“ směje seJared Leto.
HUGO Just Different – flakon
Nová HUGO Just Different vychází z klasické ‚polní láhve‘ HUGO Man, ale na rozdíl od ní je vůně ‚uschována‘ do neprůhledné, matně černé látky potvrzující její záhadný, a přitom mužně smyslný status. Stříbrný šroubovací uzávěr a jasně červené logo zářící uprostřed flakonu pak jen potvrzují nekonformní vzhled, díky němuž prostě HUGO Just Different nemůžete přehlédnout.
HUGO Just Different – kampaň
TV reklama vznikala v nejcharismatičtější ze všech metropolí světa – v New Yorku. Renomovaný švédský filmový a hudební režisér Jonas Åkerlund v ní posílá Jareda Leta spolu s partou přátel na průzkum nočních ulic, kde objevují jejich nečekané perspektivy. Muž HUGO se nechává inspirovat vším kolem sebe a Jaredovi se podařilo dokonale vystihnout cestu mladého ‚objevitele‘, před nímž se všechno dává do pohybu. On pak vidí nečekané věci, mění úhly a zprostředkovává nám svůj zážitek, jak dnešní noc prožít… Just Different – prostě jinak!
„Poselstvím celé kampaně je výzva nebát se vidět věci z jiných perspektiv – objevovat nová místa a vychutnávat si vše, co nás právě potkává,“ doplňuje Jared Leto.
HUGO Just Different – linie
EdT | 40 ml | 1090 Kč |
EdT | 100 ml | 1390 Kč |
EdT | 150 ml | 1790 Kč |
Shower Gel | 200 ml | 590 Kč |
After-Shave Balm | 75 ml | 890 Kč |
Deo Stick | 75 ml | 590 Kč |
Deo Spray | 150 ml | 590 Kč |