Redakce webu elle.cz není autorem článku a nemá vliv na jeho obsah.
My Burberry bude globálně po celém světě uvedena 3. září 2014.
Vůně je inspirována anglickou zahradou po dešti, je sebevědomá, krásně elegantní a nenápadná typickým britským způsobem. Je to vyjádření značky minulostí a zároveň budoucností, proto se tváří kampaně staly Kate Moss a Cara Delevigne – unikátně poprvé byly tyto dvě tváře zachyceny společně. Vizuál a veškeré jejich společné fotografie jsou pořízeny fotografem Mariem Testinem pod vedením kreativního ředitele Christophera Baileyho. Cara a Kate mají na sobě trench coat a dodávají celé kampani nádech individuality, historie a optimismu.
Vůni vytvořil parfumér Francis Kurkdjian, proslulý v tomto oboru po celém světě více než dvacet let. Je to květinová vůně, kdy v horním tónu najdete sladký hrášek a bergamot, v srdci pelargonii a v základu pačuli a damaškovou růži.
Design lahvičky reflektuje trench coat Burberry. Vršek je stejný jako knoflík na trench coatu a mašlička je vyrobena ze stejného materiálu jako trench coat – tento materiál vynalezl Thomas Burberry před více než sto lety.
Vůně najdete ve všech parfumeriích – Sephora, Douglas, Marionnaud a Fann.