Proč právě ona? Je stejně jako módní dům Burberry skrz naskrz britská. Narodila se v hrabství Yorkshire a pokud by nevyrazila jednoho dne do Londýna, možná by se i nadále proháněla po tamějších divokých lukách a pastvinách, o kterých psala už Emily Brontëová.
Ale kostky osudu byly naštěstí vrženy tak, že Fran se jednoho dne rozhodla navštívit svoji o devět let starší sestru Danielle a společně vyrazily do butiku M.A.C ve Westfieldu.Tam padla do oka vizážistce, která se jí zeptala, zda někdy neuvažovala o modelingu. Na druhý den šly všechny tři do jediné modelingové agentury, o které kdy slyšely – Storm Management, jež mimo jiné zastupuje taková esa jako Kate Moss, Caru a Poppy Delevingne či Lily Cole a… vida, Fran měla hned smlouvu v kapse.
Topmodelkou raz dva
O modelingu však měla Franceska zcela jiné představy. Definovalo je sledování Ošklivky Betty a America’s Next Top Model. I přesto si zakrátko tuhle branži zamilovala. Chodila přehlídky pro Yves Saint Laurent, Louis Vuitton, Chloé, Céline i Chanel a díky kampaním pro Bottega Veneta, Versace nebo Marc Jacobs byla serverem Models.com zařazena mezi 50 nejlepších modelek světa. Což je celkem úctyhodné skóre na to, že jí letos bylo teprve jedenadvacet.
Proč to všechno? Ano, je krásná, ale tak nějak pořád působí jako hezká holka od vedle. Nic vás na ní neštve, nic nepřekáží. Její jemná přirozená krása se dá na míru tvarovat podle idey módního návrháře, make-up artistky nebo fotografa.
Fran + Ricardo Tisci
Franiným vizionářem číslo jedna je kreativní ředitel ikonické britské značky Burberry Riccardo Tisci, který v ní vládne poslední dva roky. Pod jeho vedením značka omladila, dostala sportovní look a klasická kostka Burberry se dočkala sexy twistu. Tisci Fran nejprve najal na přehlídku, následně ji oblékl na módní událost roku Met Gala, poté z ní udělal tvář kosmetické sekce Burberry Beauty a v neposlední řadě i tvář vůně HER.
„Riccardo mi vždy věřil, podporoval mě a postrkoval dál… Miluji ho jako člověka, ale i jako kreativního vizionáře,“ řekla ELLE exkluzivně Summers před pár týdny. Burberry pro ní představuje kus britské DNA. „Je to značka, která má hluboký odkaz, je to britské dědictví. Vyznává individualitu a zároveň vám dovoluje být členem velké rodiny,“ dodává. Součástí tohoto odkazu jsou i vůně, které podtrhují image značky.
H E R
Ta poslední HER je k mání v celkem čtyřech různých verzích. „Gurmánské Her EDP a Her Intense se nejvíce hodí na zimu, Her Blossom a Her London Dream zase ráda nosím v horkém letním počasí,“ vysvětluje Fran, jejíž totální favoritkou je však verze Her London Dream. „Miluji její svěžest umocněnou zázvorem a citrusy. Připomíná mi Yorkshir a procházky v přírodě,“ vypráví zvesela modelka, která procházky divokými loukami vyměnila za bloumání kolem londýnského kanálu a procházky do čtvrti Shoreditch. „Chodím tudy pravidelně vždy od jara, je to sice celkem dlouhá procházka, ale skvěle tady nasejete cvrkot města,“ dodává tahle sympatická holka, která ze všeho nejvíc miluje falafel, mražený jogurt a legendární britské omáčky Bisto. A když zrovna nedostane oblečení od svého oblíbeného designéra, klidně ho nakoupí v oblíbené charitě…