José Eisenberg: L’Art du Parfum

Umění a parfém tvoří dvojici, která se dobře doplňuje. Přesvědčí vás o tom nové parfémy značky Eisenberg Paris. Jejich tvůrce José Eisenberg se obrátil na Juareze Machada (významného představitele současného figurativního umění), aby na plátno, přesněji řečeno na krabičku na parfémy, přenesl emoce skryté v jejich vůních. Samotné flakony jsou čistší než křišťál a pevnější než skála. Na vysvětlenou: pokud flakon chytnete za víčko, díky silnému magnetu se od něj neoddělí, a vůně tak nespadne na podlahu. Simply clever.
Celá řada má třináct vůní v provedení parfémované vody a dvě toaletky. Prodávají se ve třech velikostech (30, 50 a 100 ml). Edici L’Art du Parfum tvoří pět ryze dámských vůní (Rouge & Noir, Back to Paris, Tentation, So French! a I Am) a pět vůní v dámském i pánském provedení (J’Ose, Le Péché, Eau Fraîche, Diabolique, Love Affair). Zajímavé je, že tyto parfémy obsahují stejnou směs namíchaných ingrediencí, avšak s odlišným dávkováním, které definuje rozdíl mezi pánskou a dámskou verzí.

Co tvůrce sledoval tolika vůněmi v jedné řadě? To má jednoduché vysvětlení. Budete střídat vůně, ale ne značku.
A které vůně jsme si v redakci zamilovali? Back to Paris nás zaujala svým sladkým tónem, Tentation je zase procházkou po mořském pobřeží, I Am je svobodomyslná a emancipovaná, totálně jsme ale podlehli koženým tónům vůně So French!

Koupíte v parfumeriích Sephora.

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24