Nestává se to příliš často. Ale občas přece. Handicapovaný se promění v modela či modelku a stane se tváří světoznámé značky.
Naposledy se takový nápad zrodil v hlavách lidí od labelu Thierry Mugler. Hledali někoho, kdo dokonale ztělesní parfém A*Men. Potřebovali muže, jehož příběh jasně říká: mám sílu a odhodlání a nenechám se ničím limitovat.
Našli ho v paralympionikovi, handicapovaném sprinteru Oscaru Pistoriusovi, který se přes svoje postižení vypracoval na vrcholového atleta, držitele několika medailí z paralympijských her v Aténách a trojnásobného držitele světového rekordu ve sprintech. Od března se stane novou tváří vůně pro muže A*Men. Kampaň se v uplynulých dnech připravovala v Paříži, a to pod vedením Aliho Mahdaviho (znáte ho z kampaně Angel s Naomi Watts).
Že je to promyšlený marketingový tah? Proč hned všechno vidět černě! Dívejme se na to jako na kampaň o silných emocích a odvaze.