Černé jiřiny (anglicky Black Dahlia) rozkvétají právě nyní a, světe, div se, voní! Tedy alespoň v novém parfému od Givenchy, první vůni Riccarda Tisciho, který při jejím stvoření popustil uzdu své fantazii. Zrodil se tak mysteriózní příběh o květině – temné, svůdné, dekadentní. Stejné, jako je její předobraz. V přírodě se černá barva u rostlin téměř nevyskytuje, snad jen na zralých bobulích ovoce. Jde tedy o jednu z nejvzácnějších barevných variant jiřin, která je rudočervená a přechází až v sametovou černou. V představách Riccarda Tisciho, kreativního ředitele domu Givenchy, se tato květina bez vůně zjevila v inkoustově černé barvě zahalena do šifonu a černého sametu. Neumíte si to představit? Podívejte se do galerie, kde si můžete prohlédnout kampaňové fotografie i snímky ze zákulisí focení. Hlavní hrdinkou je Mariacarla Boscono, mystická kráska, imaginární květina, záhadná a fatální. Její pohled fascinuje, je jemný, přesto pronikavý. Svou přítomností vzrušuje okolí. A jaký je samotný parfém? Jednoduchý, elegantní, pudrově svůdný, ale i lehce ovocný, na základu ambry, vanilky a santalu. K dostání je ve dvou variantách jako eau de parfum a eau de toilette za cenu od 1778 Kč za 30 ml. Na trh bude uvedena 20. 8. exkluzivně v parfumeriích Sephora.
Černá Dahlia
Černá Dahlia