Rozmazlujte se a pomáhejte světu

Myšlenka je jednoduchá – spojit příjemné s užitečným. Nabídnout zákazníkům skvělý kosmetický produkt a z prodeje věnovat část na dobrou věc.

Už tradičně přichází s chvályhodnou kampaní značka Clinique. Pustila se do podpory boje proti rakovině prsu. V rámci kampaně s názvem Breast Cancer Awareness Campaign nabízí hydratační emulzi na obličej DDML s přívěskem a logem kampaně. 200 ml koupíte za 1190 Kč, z toho přes tři čtvrtiny půjdou na financování výzkumu.

Že je celosvětová kampaň úspěšná a má smysl, dokazuje fakt, že v říjnu 2009 předala vědcům po celém světě přes 28,5 milionu dolarů.

 L’Occitane bambucké mýdlo

Značka L’Occitane se rozhodla věnovat charitě zisk celý. Pro podporu si vybrala nadaci Orbis, která bojuje proti slepotě. Svým zákazníkům teď nově nabízí originální mýdlo s reliéfem africké masky. Mýdlo obsahuje 8 % bambuckého másla. Pokožku jemně čistí a vyživuje. Zanechává ji jemnou a fantasticky provoněnou.

Mýdlo pořídíte za 120 korun, které pak poputují na projekt zabývající se bojem proti slepotě v oblasti střední Afriky.

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24