Jedině Anna
Značka Shiseido slavnostně oznamuje svoji spolupráci s celosvětově známou herečkou a módní ikonou Anne Hathaway, která se stala tváří ztělesňující esenci řady Vital Perfection, přední řady u produktů Shiseido v péči o pleť. I Anna zbrojí proti známkám stárnutí, ač pro nás bude navždy princeznou. A zůstává při tom věrná sobě sama a nadevše autentická. Právě autenticita spolu s nadčasovou elegancí herečky Anne Hathaway jsou obdivovány po celém světě, je mu inspirací i její práce pro mezinárodní organizaci OSN a její charitativní činnosti. I proto se stala tváří značky a spolu s ní oslavuje vnitřní sílu, která nezná věk a hranice.
Zdravé, krásné, lovely
Organic Oasis Lab odhaluje svůj nejnovější prémiový výživový doplněk, který je v pořadí již pátým doplňkem v portfoliu této lokální značky. Lovely Hair Therapy obsahuje účinnou přírodní směs 22 aktivních složek pro zdravé a krásné vlasy. Klíčovými složkami jsou patentovaný organický prášek z klíčků hrachu, superpotravina Moringa, aminokyseliny, patentované mikroenkapsulované železo, které zabezpečuje optimální dávku železa pro podporu výživy a růstu vlasů, vitamín D3, vitamín K2 a patentovaná kyselina hyaluronová, která dodává vlasům vlhkost a hydrataci.
La dolce vita
Dolce & Gabbana povolává do služeb divu Katy Perry. Právě ona se stala dokonalou tváří reprezentující novou delikátní vůni Devotion Eau de Parfum, která oslavuje ty nejušlechtilejší hodnoty života. Katy Perry se v kampani oddává radostem la dolce vita v italské scenérii, prohání se na lodi, tančí s místními obyvateli a dokonce ukradne srdce italskému ctiteli. A vás zve okusit to samé, sladký italský život se vším všudy. Parfémovaná voda Dolce & Gabbana Devotion, svůdná a uklidňující vůně, vám to dovolí. Připravte svůj čich na kontrasty jasných horních tónů a smyslných tónů základních.
Dokonalá pleť slaví 50 let
Před padesáti lety vytvořil Dr. Yvan Allouche své první jemné exfoliační produkty pro svou manželku. V té době ho nenapadlo, že tímto krokem rozpoutá revoluci v oblasti profesionální kosmetiky a že se jeho výrobek stane klíčovou součástí denního kosmetického rituálu mnoha lidí po celém světě. Laboratoř Biologique Recherche přinesla novou generaci exfoliačních produktů, které byly vhodné pro každodenní použití a současně jemně podporovaly přirozený proces odlupování pokožky. Díky svým exfoliačním a čistícím vlastnostem a nízkému pH se Lotion P50 stala ideálním řešením pro obnovu povrchu pokožky. Název tohoto produktu také není náhodný: „P“ symbolizuje peeling, číslo „50“ odkazuje na skutečnost, že pokožka potřebuje dva epidermální cykly, z nichž každý trvá v průměru 25 dní, aby dosáhla první požadované úrovně epidermální obnovy potřebné pro čistou a zdravou pleť.
Sváteční včela
Značka Guerlain odhaluje pro tuto sváteční sezónu znamenitou poctu ikonické rtěnce Rouge G. Její obal získal zlatou včelu, symbol kosmetického brandu. Ovšem ne jen tak ledajakou – tato včela vznikala pod rukama turecké šperkařky Begüm Khan. Ta ji ručně osázela 280 vzácnými drahokamy na 24karátovým zlatem pokoveném na znovuplnitelném pouzdře. Dechberoucí reinterpretace ikonické včely na pouzdru Rouge G Fantasy Bee vychází ve velice limitovaném počtu – k dostání je pouhých 270 sběratelských kousků.
Zdroj: autorský článek za použití archivu zmíněných značek