Sto let poté, co Adele Casagrande a Edoardo Fendi otevřeli svou dílnu na kožené zboží v Římě, kolekce parfémů znovu vypráví příběh rodiny a jejich oddanost k tvůrčímu vyjádření prostřednictvím ušlechtilých materiálů. Tento příběh vyprávějí kreativní ředitelé Kim Jones, Silvia Venturini Fendi a Delfina Delettrez Fendi, kteří byli úzce zapojeni do celého tvůrčího procesu. Pod jejich kreativním vedením bylo vytvořeno sedm luxusních parfémů. Vizi členů rodiny zhmotnili mistři parfuméři Anne Flipo, Fanny Bal a Quentin Bisch. Jedním z nejvýraznějších kousků kolekce je vůně Perché No, která kombinuje smyslné tóny santalového dřeva a růžového pepře. Dalším kusem umění je La Baguette, pojmenovaná jak jinak než po ikonické kabelce domu, která spojuje jemné tóny kosatce a vanilky.
Odhodlaným krokem do světa vůní
Nová kolekce vůní je významným krokem pro Fendi, která dosud nabízela své parfémy pouze prostřednictvím velkoobchodních prodejců. Tato změna přináší zákazníkům možnost zakoupit si vůně přímo v luxusních prodejnách Fendi, čímž se zvyšuje exkluzivita a prestiž těchto produktů. Expanze do kategorie vůní není pro Fendi pouze rozšířením nabídky, ale také strategií pro vstup na další úroveň prémiového retailu a odlišení značky od masového trhu. Tento trend můžeme sledovat i u dalších významných značek – například L'Oréal v únoru tohoto roku oznámil uvedení haute parfumerie pro Valentino, značka Celine v dubnu představila svou první novou vůni od roku 2022. Fendi tak ukazuje, že vůně jsou nejen módní doplněk, ale i výraz osobního stylu a luxusu. Vůně této sedmidílné kolekce nejsou pouze esencemi, ale příběhy, které oslavují dědictví a kreativitu módního domu. Tento nový krok potvrzuje závazek značky k inovacím a neustálému hledání nových způsobů, jak potěšit své zákazníky. Přidat si do své sbírky kousek historie a inovace z dílny Fendi a stoupit do světa, kde každý parfém vypráví svůj vlastní příběh, můžete již v od 20. června.
Zdroj: ELLE.com, Business of Fashion