V posledních letech dochází k velkému nárůstu hamburgráren, pro jejichž prostory většina volí vintage a průmyslový vzhled. Design, který pro řetězec Bun navrhlo španělské studio Masquespacio, jde opačným směrem. Studio se snažilo vytvořit inovativní koncept, který předvádí autentičnost Bun a jeho jedinečné hamburgery. V tomto duchu Masquespacio použilo zlaté akcenty a terasové dlaždice spolu s barevným nádechem. Neotřelá kombinace vytváří propracovaný, ale zároveň svěží estetický výsledek.
Samotný projekt začal inspekcí stávajícího prostoru a jeho elementů. Kreativní ředitelka Masquespacio, Ana Hernández, přemýšlela, jak zakomponovat tyto prvky do nového designu: „Když jsme v prostoru viděli ty krásné cihly a oblouky, bylo pro nás jasné, že tyto dva prvky použijeme jako výchozí bod návrhu.“ K vytvoření jednotné estetiky v prostoru přidalo designové studio další oblouky a celý prostor zahalilo do zelené a fialové barvy. Dřevěné detaily a pokojové rostliny navíc představují zdravý přístup a bezplastovou identitu restaurace Bun.
Za designovým studiem Masquespacio stojí společně s Anou Hernández ještě Christophe Penasse. Společně založili tuto kreativní platformu v roce 2010. Soustředí se nejen na interiérový design, ale také na marketing. Tyto dvě disciplíny elegantně kombinují a pracují na projektech po celém světě. Za své počiny získali mnoho cen, jejich poslední úspěch bylo ocenění „Young Talent of The Year" za rok 2020 v mezinárodní i španělské kategorii, které uděluje ELLE Decoration.