Ralph Lauren odhaluje The 888 House, digitální dům s interiérem vyvinutým pomocí špičkové technologie Computer Generated Imagery (CGI), která spotřebitelům umožňuje proniknout do mnohostranného světa Ralpha Laurena a nakupovat v něm z pohodlí jejich domova. „Jsem inspirován krásou přírodního světa – země plné protikladů, kde se nebe a členitý terén setkávají. Je to dokonalé prostředí k vyjádření neměnné krásy kabelky The RL 888 a nezávislého ducha a osobního stylu ženy, která píše svůj vlastní příběh, ať žije kdekoli. Je odvážná a romantická, moderní a přitom nadčasová. Stejně jako kabelka, kterou nosí – RL 888,“ řekl Ralph Lauren, hlavní kreativní ředitel společnosti Ralph Lauren Corporation v tiskové zprávě. Nová silueta s definovanými úhly a dramatickým zakřivením si vysloužila luxusní příbytek.
Vítejte u Ralpha Laurena
V srdci domu se snoubí kouzlo amerického západu se sofistikovanou siluetou kabelky. Atmosféra rozlehlých divokých krajin zde šeptá příběhy z dob minulých, které se hladce prolínají se současností. Tento poetický tanec tradice a inovace je poctou, která oslavuje trvalou krásu země a ohlašuje úsvit nové éry. Do které vstoupíte virtuálními dveřmi, pochopitelně.
Chovejte se tu jako doma, příteli
Digitální obchod spojující fantazii a realitu čerpá inspiraci z ikonické architektury New Yorku. Navzdory tomu je však The 888 House zasazen do pouštní krajiny evokující přírodní park Joshua Tree v jihovýchodní Kalifornii. Návštěvníci jsou vedeni různými prostory, v jejichž kulisách se jim představují klíčové kousky kolekce a kabelka RL 888 především. Návštěvníci se mohou nejen ponořit do tohoto zidealizovaného a mnohovrstevnatého světa – precizně ztvárněného tak, aby odrážel dokonalé řemeslo značky – ale také si mohou virtuální doplňky v něm vyobrazené reálně zakoupit. Shopping experience doby digitální umožňuje návštěvníkům zjistit i cenu a artikl rovnou vložit do košíku. Jako kdybyste sami v butiku byli...
Virtuální butik pro opravdové kabelky
Digitální dům není jen snahou proniknout do virtuálního světa dalším uměleckým počinem, ale i snahou dostat se pod kůži mladším klientům. Doba se mění, a s ní i spotřebitelé. Je potřeba být připraven. „Kreativní inovace jsou srdcem DNA Ralpha Laurena a my jsme na cestě k oživení naší značky novými způsoby, abychom zapojili další generaci luxusních spotřebitelů, kteří sní a žijí stále více v digitálním prostoru,“ říká David Lauren, ředitel značky a inovací u Ralpha Laurena. „Ralph Lauren byl průkopníkem v zavádění myšlenky zážitkového maloobchodního nakupování, a byl jednou z prvních značek, které před více než dvěma desetiletími přinesly luxusní módu na internet. Dnes opět posouváme hranice a měníme zážitek z nakupování vytvořením zcela nového světa snů.“ Digitální butik předznamenává některé budoucí kroky značky. Ta má v úmyslu pokračovat ve zkoumání příležitostí, které stírají hranice mezi virtuálním a fyzickým. Vždyť jsme to říkali. Vítejme v době digitální!
Zdroj: WWD, NFT Now, Ralph Lauren, Wallpaper