Le Conbustier a další příslušníci školy Bauhausu by jistě uznale sklonili hlavy před moderním interiérem, který se o sto let později nechal inspirovat architekturou, která se zdá dnes aktuálnější než kdy dříve. Designér Sergei Khrabrovsky vytvořil v karanténě velmi sofistikovaný a funkční prostor, který vás překvapí svým smyslem pro detail – dokonce i všechna umělecká díla tvořil Khrabrovsky sám.
V bytě vás přivítá geometrický vzor a mramorové podlahy v dominantní černé a bílé barvě. Skryté dveře přispívají k celistvosti prostoru a nábytek na míru dodává dokonalý architektonický vhled. Asi nejevokativnější místností je obývací pokoj, kterému dominuje sedačka podle Khrabrovskyho vlastního designu. Tu skvěle doplňuje i židle od Charlotte Pieran z kolekce “Tokyo”. Dva sloupy, přetvořené v police improvizují odkaz na konstruktivismus.
Ani autorské umění není jen tak nahodilé. Například objekt “Metabolism” vyrobený z prázdných kelímků od kávy, kterou Khrabrovsky vypil v době nucené karantény, symbolizují konzumní společnost, která by měla jít ruku v ruce s udržitelností. A co se týče kousku “YSL less art” ten odkazuje na uctívání značek, jejichž jména se často s uměním prolínají.
Design, Art : Sergei Khrabrovsky
Photo : Mikhail Loskutof