Zpěvačka, která směle nosí telefon místo klobouku, zrak si chrání slunečními brýlemi z cigaret a na setkání s britskou královnou se oblékne do latexového úboru, kompletně rozmazala hranici mezi originálním a nevkusným.
Naše nadšení pro nevšední módní výstřelky tentokrát pokouší na obálce japonského vydání Vogue Hommes. Pro ten se nechala vyfotit v plavkách a kloboučku tvořených sešitými kusy syrového hovězího.
Uvnitř magazínu jsou další fotografie a rozhovor, ve kterém vystupuje jako své vlastní alter ego, italský mechanik Jo Calderone.
Provokativní snímek pořízený Terrym Richardsonem nadzvedl ze sedadel především ochránce zvířat v čele s organizací PETA. „Je úplně jedno, jak líbivě je maso prezentováno, kus týraného zvířete je pořád kusem týraného zvířete. Maso představuje násilí a utrpení, a pokud tohle bylo jejím cílem, pak se to povedlo,“ brojí proti obálce prezidentka spolku Ingrid Newkirk.
Přitom to není ani rok, co zpěvačka v kampani pro PETA odpřisáhla, že by raději chodila nahá, než by oblékla cokoli, co na sobě mělo zvíře.
Co si o zpěvaččině ‚steakové‘ kreaci myslíte?