Svými hity od počátku bourá žebříčky světových hitparád, její videoklipy na YouTube mají dohromady bilion zhlédnutí, chystá se na nás se svým parfémem, nechala se nafotit jako kluk, oblékla šaty z masa a nedávno nechala ve prospěch charity zemřít svůj Twitter. Teď hraje v reklamě.
Japonský mobilní operátor KDDI vyrukoval na předvánoční trh se svým nejnovějším dotykovým telefonemSharp s operačním systémem Android a k jeho propagaci si nemohl vybrat lépe. Gaga z obrazovek útočí krátkým sestřihem černobílého filmu za doprovodu remixu jejího megahitu Poker Face. Reklama má dvě verze a v každé je použitý zcela odlišný černobílý klip.
Videa nebyla natočena přímo pro reklamu. Jsou to krátká art/fashion videa inspirovaná atmosférou hororů z padesátých let, které pro její turné The Monster Ball natočil vynikající módní fotograf Nick Knight.
Reklamy jsou pro celebrity jednoduchým způsobem, jak vydělat peníze. Proč by tedy Lady Gaga nezpeněžila svůj již dávno natočený několikavteřinový záběr?
Koneckonců, nikdo asi nečekal, že bude hlavní roli reklamy hrát opravdu telefon, ale nějaká známá celebrita. A Lady Gaga je rozhodně trefa do černého. Jenže – jak si lidé spot zapamatují? Tipujeme, že jako tu reklamu s Lady Gaga, ve které byl možná i nějaký telefon.
Zdroj: You Tube