Už delší dobu se mohlo zdát, že průmysl okolo hudebních videoklipů poněkud upadá a že drahá a výpravná videa, na která jsme si zvykli třeba u Michaela Jacksona nebo Madonny, jsou minulostí.
Naštěstí poslední trendy dokazují, že se producentům vyplatí do hudebních snímků investovat, a tak se v současné době můžeme těšit třeba na ‚velkofilm‘ Hold It Against Me od Britney Spears. Navíc se ukazuje, že klipy najdou další možnosti, jak si na sebe vydělat – třeba jako televizní reklamy. Vzpomeňme na japonskou kampaň na mobil Sharp se záběry z klipu Lady Gaga v hlavní roli.
Stejný krok zvolili pro vzájemnou propagaci i francouzská automobilka Renault a zpěvačka Rihanna. Část jejího aktuálního kontroverzního a v několika zemích dokonce zakázaného díla S&M byla použita ve spotech na nové clio, s hlavním tag-linem „Is there a queen of it?“.
Neobvyklé a finančně těžko představitelné je hlavně to, že kromě tváře Rihanny využil výrobce automobilů i další celebrity, jako třeba legendární královnu burlesky Ditu Von Teese, Davida Bowieho nebo Audrey Hepburn.
Podívejte se.
Zdroj: YouTube