Před celými dvěma lety začala hvězda Taylor Hill stoupat raketovou rychlostí a dnes je z ní star přehlídkových mol a módních kampaní. Jen na podzim má už třetí globální kampaň, vedle Miu Miu a Jimmy Choo tuto krásku uvidíme jako tvář podzimní kolekce Topshop.
Taylor není ve světě módy žádným nováčkem. Ve 14 letech ji objevil fotograf Jim Jordan, v 17 letech nafotila svůj první katalog pro Intimisimi, dostala první kampaň pro Forever 21 a poprvé se objevila na přehlídkovém mole. Vybrala si ji DKNY a dalších 7 značek v New Yorku a Londýně.
V roce 2014 jste ji mohli vidět na 24 přehlídkách, vloni jich dělala už 54 včetně show pro Chanel, Versace, Dolce&Gabbana, Givenchy a Alexander McQueen. Naposledy zazářila na haute couture přehlídce Atelier Versace začátkem července v Paříži.
Přesně před rokem se poprvé objevila v reklamě na prádlo Victoria's Secret, o dvě měsíce později následoval parfém Victoria's Secret Tease, oficiálně se stala andílkem a získala svou první obálku ELLE.
Dosavadní letošní skóre? 25 přehlídek, 10 kampaní, 2 covery a 1 film - horor The Neon Demon s Elle Fanning. U nás v kinech bude od 29. září. A to není všechno.
12. července na svém Instagramu oznámila, že se stala nejnovější tváří francouzské značky Lancôme. Dokonce tou nejmladší v historii. 4 miliony followerů na Instagramu a kontrakt s Victoria's Secret z ní udělali dost atraktivní cíl, o který dřív nebo pozdějí velká značka projeví zájem. Taylor se tak zařadila po bok Belly Hadid, kterou ulovil Dior, Lily-Rose Depp Chanel, Gigi Hadid Maybelline a Kendall Jenner, která kraluje u Estée Lauder.