Chiara začala nový rok pro ni netypicky – místo vlastní fashion kolekce, módních doplňků a kosmetiky s logem oka s dlouhými řasami, se vrhla na vytváření nové příchutě kávy a design doplňků s ní souvisejících. Influencerka dlouhodobě žije ve městě módy Miláně a právě jeho charakteru a dynamickému tempu složila poctu v edici kávy Nespresso Milano Intenso. V designu limitované kolekce se objevují hlavní milánské památky, jako jsou Villa Necchi, Palazzo Montedoria nebo katedrála Duomo, především jeho zlaté věže a geometrické zelené vzory se zlatými akcenty z Villy Necchi. Je možné, že návštěvnost těchto památek opět prudce vzroste, tak jako se to stalo v případě muzea Uffizi ve Florencii nebo milánské Pinacoteca di Brera. Po jejím postu na Instagramu došlo během několika dní k prudkému nárůstu návštěvníků těchto míst.
Káva Milano Intenso od Nespressa zachycuje eleganci, dějiny i italské umění připravovat kávu. Její aroma je kombinací tónů pražených cereálií a kakaa s nádechem ovoce a koření. Milovníci kávy si také mohou koupit kávovar Nespresso CitiZ vyzdobený výraznou grafikou inspirovanou právě milánskou Villa Necchi. Limitovanou kolekci doplňuje také termohrnek Touch Travel Mug ve zlaté barvě a sada dvou stylových šálků na espresso v matné černé a zlaté.
Do dlouhé řady značek, se kterými se Chiara rozhodla spolupracovat, tak vedle Guess, Steve Maddena, Pomellato či Panténe přibyla i společnost Nespresso. Chiařin vliv se už dávno rozšířil za hranice módy. Kromě módních, kosmetických a dalších komerčních projektů Chiara investuje svou energii a vliv i do kampaní, které mají za cíl pomáhat. Podporuje LGBTQ komunitu, přispívá na vzdělávání studentů a potírání genderových stereotypů a šikany. Jako ambasadorka značky šperků Pomellato pomohla zvýšit povědomí o domácím násilí, které během karantény související s onemocněním Covid-19 prudce vzrostlo. Se značkou Pantene zase zahájila iniciativu podporující ženy „Strong Together“ a upozorňující na genderové nerovnosti v pracovním světě.
Zdroj: Nespresso, Wikipedia Commons, chiaraferragnibrand.com, wwd.com