Nečekané výdělky
Ke konci roku 2023 musely britské firmy do vládního registru zapsat své finanční výsledky za předchozí rok a ty patřící manželům Beckhamovým si nevedly vůbec špatně. Victoriina módní značky Victoria Beckham Holdings Ltd. (VBVL) zvládla ustát následky covidové pandemie a na rozdíl od spousty jiných firem se jí zisky nejen nesnížily, ale dokonce vzrostly. A to konkrétně o 44 % na 59 milionů liber (asi 1,7 miliardy korun). Zvýšit zisky se podařilo i holdingové společnosti jejího manžela Davida. Ta si připsala navýšení tržeb okolo 30 %. Victoria svého úspěchu dosáhla díky tomu, že svou firmu reorganizovala, snížila počet svých zaměstnanců a také ceny svých produktů, které se tím pádem staly dostupnější pro více zákazníků. David pak vsadil na nové obchodní partnery.
Kabelka jako bestseller
Největší úspěch si v roce 2022 módní značka Victoria Beckham připsala tím, že na trh uvedla kabelku The Chain Pouch, která se okamžitě stala bestsellerem. Její vzhled je inspirovaný klasickými pánskými hodinkami snoubícími se s elegantním dámským psaníčkem. The Chain Pouch díky zlatému řetězu imitujícímu kovový řemínek pánských hodinek nejen dobře vypadá, ale také se snadno nosí. Samozřejmostí je nejen držení v ruce jako psaníčko, k dostání jsou také modely s krátkým i dlouhým páskem přes rameno. Kabelka se vyrábí ve třech velikostech a co se provedení týká, mohou zákaznice vybírat ze semiše, zrnité kůže nebo kůže se vzorem krokodýla. Ceny kabelek The Chain Pouch začínají na 19 300 Kč u nejsubtilnějšího modelu a u největšího modelu řady Jumbo končí na 38 300 Kč.
David nebude stát v koutě
David ale ani zdaleka nezůstal ve stínu své ženy. Díky obratnému podnikání se jeho firmě podařilo v roce 2022 vydělat 72 milionů liber (přes 2 miliardy korun). David je spolumajitelem fotbalového klubu Inter Miami CF, kam v loňském roce přestoupila i fotbalová legenda Lionel Messi. Od jeho angažmá si majitelé včetně Davida slibují, že zisky klubu zčtyřnásobí. David se v roce 2022 také stal tváří fotbalového mistrovsví světa pořádaného v Kataru, což mu mělo vynést neuvěřitelných 177 milionů dolarů (více než 4 miliardy korun). Nemalé zisky mu plynou také ze spoluprací se značkami jako Sands, Maserati, Panini, Tudor nebo Guild eSports. Do kasičky značně přisypalo také kreativní a produkční Studio 99, které se ve spolupráci s Netflixem natočilo veleúspěšný čtyřdílný dokumentární seriál Beckham. Dostal se do žebříčku top 10 Netflix shows, kde se udržel šest týdnů a nebylo snad nikoho, kdo by ho neviděl nebo o něm alespoň nemluvil.
Beckhamovi zahrnutí luxusem
Beckhamovi se v dokumentu navíc představili ve světle, v němž je možná mnoho lidí do té doby neznalo. Victoria, dosud vnímaná tak trochu jako bezemoční bitch, přesvědčila diváky, že kromě toho, že vypadá neskutečně dobře, má také city a smysl pro humor. Pohodový sympaťák Beckham zase odhalil, že navzdory tomu, jaké o něm panuje všeobecné mínění, to ani v dobách své největší slávy neměl vůbec jednoduché a že všechno, co má, je vykoupené dřinou a obrovským psychickým vypětím. Beckhamovi jsou jedinečným důkazem, že když se potkají dva krásní, talentovaní a pracovití lidé, kteří při sobě pevně drží celá desetiletí, je to možná onen pověstný recept na úspěch. V takovém případě se snad ani Victorii nedá závidět její sbírka kabelek Birkin nebo patnáct zásnubních prstenů s diamanty všech velikostí, barev a tvarů. I když… možná... trošku.
Zdroj: ELLE.com.au, Netflix, seznamzpravy.cz, fashionup.cz, victoriabeckham.com