PHARRELL + COMME DES GARÇONS
Nová spolupráce je na obzoru. Producent hudebního megahitu Get Lucky Pharrell Williams spojil své jméno se značkou Comme des Garçons a plánují společně na trh uvést novou vůni. „Comme des Garçons je pro mě tou nejlepší z nejlepších značek. Znamená pro mě absolutní top. Nad ní už není nic,“ prohlásil úspěšný interpret. „Bude to poprvé, co vytvoříme parfém dohromady s muzikantem. Skvělé je, že má Pharrell od samého začátku jasnou představu o finálním produktu,“ prozradil Adrian Joffe ze značky Comme des Garçons. Voňavý unisexový počin ponese stejně tak jako nové album jméno G I R L. Pharrell je teď asi hodně happy!
KATE + CARA
Pokud by se Cara a Kate daly skutečně dohromady, média (a fanoušci) by zřejmě zešíleli. Pro začátek ale bohatě stačí, že se tohle hvězdné duo modelingového průmyslu objeví v jedné společné kampani. Musíme uznat, že britský módní dům Burberry, jehož vedení si zakládá na využívání všech moderních technologií k propagaci, ví, jak na sebe upoutat pozornost. Tentokrát nebyl potřeba složitý vývoj nové internetové aplikace a bohatě stačila jedna společná fotka a starý dobrý Instagram. Celý svět rázem věděl, kdo na kampaňových snímcích nafocených Mariem Testinem zazáří. Výsledek bude zveřejněn na podzim tohoto roku.
LORDE + MAC
Svět zná Nový Zéland díky krajině z filmové trilogie Pán prstenů, díky ptáku kiwi a v neposlední řadě především díky náctileté zpěvačce, která si říká Lorde. Její videoklip k singlu Royals má za pouhých osm měsíců na kontě 220 000 000 zhlédnutí. Není tedy divu, že mladinká zpěvačka posbírala hned několik hudebních cen. Jejím typickým znakem je po kudrnatých vlasech dokonale vykreslená tmavá rtěnka. Toho si všimlo i vedení kosmetické značky MAC a po Lady Gaga, Nicki Minaj a Rihanně je Lorde další, která pro label vytvoří vlastní kolekci. Ta na pulty obchodů dorazí 5. června.