Je jí teprve 21 let a stala se nejmladší miliardářkou světa podle žebříčku magazínu Forbes. V tomto směru předběhla dokonce i zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga, který stejné mety dosáhl „až“ v třiadvaceti). Mnoho lidí tvrdí, že za jejím jměním stojí hlavně sláva klanu Kardashian-Jenner, pravdou ale je, že si Kylie vydělává hlavně svým byznysem. V roce 2015 založila značku Kylie Cosmetics, kterou stoprocentně vlastní.
Její produkty jsou absolutním hitem a každá řada je téměř ihned po uvedení na trh vyprodaná. Původně byla dostupná pouze na e-shopu, od loňského roku ji pak můžete zakoupit i ve vybraných drogeriích či parfumeriích. Forbes odhaduje hodnotu Kylie Cosmetics v přepočtu na více než dvacet miliard korun (900 milionů dolarů).
Mladá podnikatelka si ale vydělává ještě jinými aktivitami. Na Instagramu, Facebooku Snapchatu a Twitteru ji dohromady sleduje přes 175 milionů lidí, proto má příjmy i z reklam skrze své profily. Dosah jejích příspěvků je obrovský, proto je úspěšná i její značka.
„Nic takového jsem neočekávala. Nemohla jsem předvídat budoucnost. Ale líbí se mi to. Je to takové hezké poklepání na rameno,“ řekla Kylie Jenner Forbesu k dosažené miliardě.