Exkluzivní rozhovor: Emma Roberts se cítí Alive

S Emmou Roberts si povídala naše obrazová redaktorka Josefína Joštová.

Emmo, vůně se jmenuje BOSS Alive, jak tento název vnímáš? A proč ses vůbec rozhodla stát se tváří kampaně?

Od chvíle, kdy jsem se název vůně dozvěděla, jsem věděla, že do toho půjdu. Miluju poselství toho slova – je tak radostné a povznášející. Když se vzbudím a podívám se na svůj noční stolek, kde jednu vůni Alive mám, hned mi to zlepší den. Prostě se mi to slovo a asociace s ním vyvolané hrozně líbí! Samotná kampaň ho navíc krásně interpretuje, stejně jako její další ambasadorky Laura, Bruna a Chloe. Každá část kampaně znázorňuje různé pohledy, co to slovo pro každou z nás znamená. Myslím, že z fotografií je patrné, jakou radost v nás slovo Alive a samotná vůně vyvolává.

 

Díky čemu se ty, Emmo, cítíš naživu?

Rozhodně díky cestování. Neznám lepší pocit, než se procházet městem, ve kterém jsem poprvé, objevovat nová místa, zkoušet tamní speciality, získávat nové zážitky... Miluju objevování nových míst, zvláště když cestuji se svými kamarádkami nebo rodinou.

 

Kampaň BOSS Alive se soustředí na pojetí ženskosti, co pro tebe osobně znamená ženskost?

Na této vůni miluju mimo jiné to, že je ženská, silná a výrazná, ale není přehnaně sladká. Z parfému cítíte jemnou vanilku, ale uzemňuje ho vůně dřeva. Ženskost je pro mě balanc, rovnováha a ta parfému BOSS Alive rozhodně nechybí.


 

Hugo Boss

 

Kdy ses naposledy cítila jako silná girl-boss

Když jsem si během karantény uklidila úplně celý byt! V normálním světě” se ale cítím silná kdykoliv, když si něco zamanu, když se rozhodnu něčeho dosáhnout a jdu tomu naproti. A úplně nejsilněji se samozřejmě cítím v momentě, kdy se mi to podaří. To je pro mě jeden z nejlepších pocitů na světě. Nerada životem jen tak proplouvám.

 

Po jakém outfitu saháš, chceš-li se zaručeně cítit sebevědomě? 

Samozřejmě záleží na tom, kam jdu a s kým, ale klasikou jsou pro mě černé džíny, černý rolák a kvalitní boty. Tak se cítím dospěle a stylově a zároveň pohodlně. 

 

V reklamě všechny zpíváte píseň What’s Up od Four Non-Blondes, máš tu píseň ráda?

Ano! Díky kampani jsem mu opět propadla a úplně mě to vrátilo do mého dospívání. I po těch letech jsem si pamatovala každé slovo a teď ho poslouchám pokaždé, co jedu autem. Dalším mým oblíbeným hitem z devadesátek je Bitch by Meredith Brooks
 

Hugo Boss

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24