Patricie je nadaná mladá dívka, která má velmi dobře našlápnutou kariéru v oblasti social media a beauty. Věřili byste, že je jí teprve šestnáct let? Ale věk je jen číslo a Patricie má opravdu co říct.
TEXT: PATRICIE EMINGEROVÁ
Všichni o ní čteme a slýcháme, denně hltáme jejich kosmetické novinky a lajkujeme fotky na Instagramu. O jaké značce že to mluvíme? O Yves Saint Laurent Beauty. Pojďme se na tuhle ikonickou značku, která zazářila nejen v oblasti make-upu, podívat trochu pod lupou a zjistit, co vlastně skrývá!
Nejdřív zabrousíme trochu do její historie značky a vrátíme se až do roku 1971, kdy Yves Saint Laurent představil první kolekci parfémů a dekorativní kosmetiky. Reklamní kampaň způsobila obrovský skandál, protože na fotografiích pózoval nahý Saint Laurent s flakonem. Drogově orientovaný název klasického parfému Opium v roce 1977 také způsobil pohoršení. I přesto je legendární Black Opium dodnes jednou z nejžádanějších vůní a našli bychom ji v kabelce téměř každé moderní ženy.
Většině z nás už sociální sítě přirostly k srdci natolik, že si nedovedeme představit den bez nich. Jak tomu bylo s YSL Beauty? Značka začala rozšiřovat svoje reklamní působení na sociální sítích už před více než sedmi lety, kdy na YouTube zveřejnila YSL SkinScience, video věnující se řadě skincare. Na sv. Valentýna v roce 2013 vyšel první příspěvek na Instagram @yslbeauty. Tehdy s počátečními 250 lajky, dnes je sleduje přes 5 a půl milionu followers. Co se však nezměnilo a získalo si náš obdiv už v začátcích, je luxusní design produktů a stylové elegantní obaly. To se musí nechat!
Během let se YSL Beauty rozrostlo o pestrou škálu produktů, který je dnes přes 150. K tomu značka uvedla na trh celkem pět skincare řad a 17 mužských i ženských parfémů.