Bottega Veneta si pro vítání nového roku vybrala speciální místo – svou instalaci postavila na Velké čínské zdi.
Foto: Bottega Veneta
Rozsvítila obrazovky v ikonickém zeleném odstínu a zářivé oranžové symbolizující štěstí.
Foto: Bottega Veneta
Vzhledem k jedinečnému a komplexnímu významu zdi dům přislíbil dar na podporu údržby a renovace průsmyku, který je výchozím bodem východního konce Velké čínské zdi.
Foto: Balenciaga
Balenciaga slaví s kapsulovou kolekcí oděnou v sytě oranžové.
Foto: Balenciaga
Na jejím zachycení spolupracovala s fotografem Chrisem Maggiem na kampani, která ukazuje radost ze sdílení novoročních svátků s blízkými doma pomocí hravého optického triku.
Foto: Balenciaga
Klíčové kousky značky mají svůj typický vzhled, některé byly oděny do syté oranžové či tygřího potisku.
Foto: Jil Sander
Značka Jil Sander představuje minimalistickou výjimku a stojí v kontrastu se všemi doposud zmíněnými kolekcemi.
Foto: Jil Sander
Přišla totiž s drobnou kolekcí obsahující nezbytné kousky šatníku opatřené jemnými akvarelovými ilustracemi tygra.
Foto: Jil Sander
Kolekce Jil Sander obsahuje košile, mikiny, ale i hedvábný šátek.
Foto: Prada
Prada na módu nového lunárního roku pohlíží trochu jinak.
Foto: Prada
Zahájením kampaně Action in the Year of the Tiger doufá ve zvýšení povědomí o ohroženém druhu velkých šelem.
Foto: Prada
Kromě módní kampaně Prada také iniciovala umělecký projekt, který zve studenty uměleckých škol, aby vytvořili umělecká díla s vlastní interpretací tygra. Vybrané kousky budou použity v dalších kampaních, které přijdou v roce 2022.