

Bottega Veneta si pro vítání nového roku vybrala speciální místo – svou instalaci postavila na Velké čínské zdi.


Rozsvítila obrazovky v ikonickém zeleném odstínu a zářivé oranžové symbolizující štěstí.


Vzhledem k jedinečnému a komplexnímu významu zdi dům přislíbil dar na podporu údržby a renovace průsmyku, který je výchozím bodem východního konce Velké čínské zdi.


Balenciaga slaví s kapsulovou kolekcí oděnou v sytě oranžové.


Na jejím zachycení spolupracovala s fotografem Chrisem Maggiem na kampani, která ukazuje radost ze sdílení novoročních svátků s blízkými doma pomocí hravého optického triku.


Klíčové kousky značky mají svůj typický vzhled, některé byly oděny do syté oranžové či tygřího potisku.


Značka Jil Sander představuje minimalistickou výjimku a stojí v kontrastu se všemi doposud zmíněnými kolekcemi.


Přišla totiž s drobnou kolekcí obsahující nezbytné kousky šatníku opatřené jemnými akvarelovými ilustracemi tygra.


Kolekce Jil Sander obsahuje košile, mikiny, ale i hedvábný šátek.


Prada na módu nového lunárního roku pohlíží trochu jinak.


Zahájením kampaně Action in the Year of the Tiger doufá ve zvýšení povědomí o ohroženém druhu velkých šelem.


Kromě módní kampaně Prada také iniciovala umělecký projekt, který zve studenty uměleckých škol, aby vytvořili umělecká díla s vlastní interpretací tygra. Vybrané kousky budou použity v dalších kampaních, které přijdou v roce 2022.