Miláno ohlašuje návrat ženskosti! Kolekce se v mnoha ohledech navracejí k archetypům silných žen tradičních i moderních společenství. A v kontextech obojího se konzistentně rozšiřuje dědictví jedené z nejvíce italských značek na trhu - Etro.
Výkonná nedbalost v kombinaci se sportovním sex-appealem, oboje zabalené v psychedelickém snění o budoucnosti z devadesátých let. Kreativní tým v čele s Veronicou Etro čerpal z předobrazu neohrožené městské surfařky, která dle postmoderních vzorů bravurně kombinuje praktické výsady sportovního šatníku s metropolitní každodenností. Veronica se pro tentokrát nebála experimentovat, a tak mohutné prvky stylingu kombinovala s lehce rozbitými a měkkými siluetami, v nichž dokonale aplikovala křehkost některých ryze ženských materiálů, i když kolekce působila rozverně klukovsky.
Abstraktní i klasické střihy rozevlátých šatů, bund a sáček i propracovaných pletenin se perfektně hodí do města jednadvacátého století, kde se pohodlí stává tou nejcennější komoditou. Pastelové odstíny růžové – přirozeně přecházející ve zlatavou a tělovou – posbírala návrhářka z lehce rozkvétající jarní zahrady a do charakterů střihů vetkla etnickou rozmanitost napříč kontinenty. Na přehlídce pak rezonovala i síla castingu, kde převládalo zastoupení skutečných dívek.
Veronica je v čele rodinné značky navíc zářným důkazem genderové proměny v managementu světových módních domů. Paradigma návrhářů-mužů, kteří ovlivňují charakter módy, se tedy konečně po delší době konečně mění. Ženy se vracejí zpět na místa, odkud mohou komunikovat s ostatními ženami.
Suma sumárum, v mnoha ohledech kolekce odkazovala k původům skutečné ženskosti, a to, když vrcholila lehkými háčkovanými šaty kombinujícími hned několik odstínů mořské hladiny, zlaté hodinky, ale i neprůchodné černé.