Na podzim značka Intimissimi představila novou kampaň. A ne jen tak ledajakou. Vznikla totiž ve spolupráci se se světoznámým fotografem, režisérem a uměleckým ředitelem Mariem Testinem a prádlo v ní překvapivě nenajdete.
Jejím tématem jsou totiž hlavně ambiciózní a úspěšné ženy. Zpět je dlouhodobá múza Intimissimi, modelka Irina Shayk, a společnost jí v kampani dělá také herečka Dakota Johnson.
Celá kampaň odráží jejich jedinečnou osobnost a dává nahlédnout do jejich každodenního života, v celé vnitřní i vnější kráse, zkrátka #insideandout. Dokonalý důkaz toho, že kampaň na spodní prádlo nemusí být prvoplánová a sexy za každou cenu.
Kromě originality těchto inspirativních žen kampaň představuje také exkluzivní kolekci podprsenek ve vánočních barvách a oslavuje tak ženskost ve všech jejích tvarech a velikostech s poselstvím, že s tou správnou podprsenkou se každá žena může cítit sebevědomě a krásně ve svém vlastním těle.
Souhlasíte? Podívejte se na video ze zákulisí focení kampaně a sledujte náš Facebook, kde vám nové barvy i tvar představíme!
{YouTube}4WIWkY9z4Mc{/YouTube}