Pro svou fyzickou show se Matthew s Givenchy vrací zpět do Paris La Défense Arena – sochařského prostoru, který navrhl francouzský architekt Christian de Portzamparc. A tam rozvíjí vzpomínky na dětství. Vyrůstal v přímořském městě v Kalifornii, v devadesátých letech. “Pouliční kultura byla srdcem dětského života od útlého věku. Rap byl nejpopulárnější hudbou, surfování a skateboarding měly důležité místo v životě dětí, ale také v životě jejich rodičů. Dalo by se tedy říci, že je to součást mé identity. Právě jsem odtamtud přišel,” nechal se Matthew slyšet v roce 2018 pro Vanity Vair.
Jeho kolekce je tak otiskem mementa streetové kultury v elegantních siluetách. To je ostatně metodika, kterou dnes pracuje mnoho designérů, jenže Wiliams tak činí s očividnou lehkostí. Nad průměr totiž svoje dílo pozvedá neochvějným odhodláním k řemeslnému zpracování a pozornosti k detailům.
Williams navíc veškeré hodnoty estetického bádání skutečně prosazuje na úkor svých vlastních autentických zážitků, takže kolekce nepůsobí uměle. Respektováním tradic, v čemž jej vycvičila mimo jiné i práce pro Moncler, je navíc vede k citlivému komponování autorských prvků do DNA Givenchy archivu. Matthew Wiliams se tak zdá být nejvhodnějším správcem Givnechy odkazu v těchto turbulentních módních časech.