H&M a kultovní značka Eytys společně vytvořily unisex kolekci

Znáte Eytys? Aerodynamické tvary, robustní podrážky, unisex přístup k módě a perfektní basic kousky do každého šatníku… Celkový charakter a přístup švédské značky má kořeny v digitální době a bojuje proti omezování vůči genderu nebo věku. Pokud vás tato filozofie baví, novou kolekci oblečení, bot a doplňků Eytys x H&M si rozhodně zamilujete!

Značky společně těžily z podstaty DNA Eytys a vytvořily unisex kolekci vyznačující se přímočarou a nadčasovou řadou bot a oblečení. Kolekce zahrnuje kožené, semišové i plátěné tenisky, rovněž bundy, topy, kalhoty a džíny z materiálů, jako je kepr, lakovaná koženka, nylon a raw denim. Spolupráce H&M a Eytys přináší boty s charakteristickou Eytys podrážkou a oděvy nesoucí hranaté siluety, které nerozlišují mezi mužským a ženským konceptem. 

Hadí vzor, lesklá lakovaná koženka a semiš se kombinují s pevnou bavlnou a humornou grafikou. Barevná škála zahrnuje lahvově zelenou, výraznou žlutou, béžovou, královskou modř, a nakonec i černou a bílou. Kolekce se tak stává jednoduše kombinovatelnou. Zákazník může snadno ukázat své sebevědomí – věří nejen v sebe samého, ale i ve svůj styl. Každý pár bot je zabalen v designové krabici na míru nesoucí artwork umělkyně Zoe Barczy. 

hm

„Doufáme, že tímto projektem představíme zákazníkovi H&M naši módní filozofii, jež je postavena na robustním a přímočarém designu, kde funkčnost převažuje nad zdobností a zároveň se styl snaží obsáhnout gendery. V celé kolekci jde o proporce – o vytvoření odlišného unisex obrysu skrze hru volných siluet a robustně-architektonické obuvi. Myšlenka Eytys tkví v ,generickém‘ looku, který pozvedne jednotu, postoj a sebejistotu,“ říká Max Schiller, kreativní ředitel Eytys. 

„Obdivujeme, že Eytys má svůj vlastní výrazný look. Nejprve jsme je oslovili s nápadem na vytvoření kolekce bot. Nakonec, po celkovém zhodnocení, jsme se rozhodli pro vytvoření plnohodnotné kolekce – bot, oblečení i doplňků –, čímž poskytujeme zákazníkům možnost skutečně pocítit estetičnost a étos značky. Našim zákazníkům chceme nabídnout look, jenž bude postaven na výrazných botách a uvědomělých proporcích,“ dodává Ross Lydon, vedoucí designu v pánském oddělení H&M. 

Kolekce bude k dostání od 24. ledna 2019 on-line a ve vybraných obchodech.

Které kousky z kolekce Eytys x H&M nás baví?

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24