Duben, ještě tam budem – pod deštníkem, schovaní před aprílovými výstřelky počasí. Máte-li ponorku na opakující se předpovědi hydrometeorologů, zkuste se na situaci podívat z nového úhlu – skrze okénko originálního deštníku, který na míru letošnímu jaru navrhlo tchajwanské studio 25togo. Značka, která v designu prosazuje heslo Be a kidult! (Buďte dospělítětem!), zdobí všechny předměty roztomilými a hravými detaily.
Deštník Goggles Umbrella zavře tělo v kupoli 85 centimetrů dlouhé, takže se všechny srážky srazí s deštníkem a na vaši kůži se nedostane ani kapka. Na okolní svět uvidíte skrz průhledný otvor ve tvaru potápěčských brýlí a vrchní periskop vám dovolí si ve vodopádech deště zašnorchlovat. Kdo říká, že vaše ponorka nemůže být rovnou žlutá?
Deštníky Goggles Umbrella lze objednat v on-line obchodě webového magazínu Designboom. Balení se dvěma kousky (jeden šedivý, jeden jasně žlutý) vyjde na 44 dolarů, za poštovné si připlatíte dalších 24 dolarů.